کد خبر : 1853356 | 22 آبان 1401 ساعت 18:40 | 12.4K بازدید | 14 دیدگاه

آنها می‌توانند قهرمان شوند

لواندوفسکی: اسپانیا را در نیمه‌نهایی یا فینال می‌بینم

روبرت لواندوفسکی معتقد است اسپانیا هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد. او لاروخا را در نیمه‌نهایی و حتی فینال جام جهانی تصور می کند.

لواندوفسکی: اسپانیا را در نیمه‌نهایی یا فینال می‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، از یک هفته دیگر رقابت های جام جهانی شروع خواهد شد. اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی است و با آلمان، ژاپن و کاستاریکا هم گروه است. تیمی جوان و تحت هدایت لوئیس انریکه که می تواند شگفتی ساز جام باشد.

1761379

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسا، در مصاحبه با مارکا و در مورد تیم ملی اسپانیا گفت:«معتقدم اسپانیا با وجود داشتن بازیکنان جوان زیاد در ترکیب خودش، همچنان یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود. اسپانیا می تواند به نیمه نهایی و حتی فینال برسد و قهرمان جام جهانی نیز شود. در دو سال اخیر اسپانیا بسیار خوب بازی کرده و تیم توانمندی نشان داده اما این جام جهانی است و چیزی قابل پیش بینی نیست. همیشه به شانس نیاز دارید و اینکه در بهترین زمان در بهترین موقعیت قرار داشته باشید. توجه داشته باشید که امسال تیم ها برای حضور در جام جهانی زمان کافی نداشته اند و شاید در اولین بازی در بهترین فرم ظاهر نشوند. فقط یک هفته برای آماده سازی زمان بوده، در حالی که در جام های جهانی قبل، سه یا چهار هفته تمرین می کردیم.»

1761380

لوا ادامه داد:«اسپانیا به وضوح نسبت به چهار سال قبل پیشرفت کرده و تیم بهتری دارد. در یورو 2020 این کاملا مشهود بود. اسپانیا زیبا، خوب و موثر بازی می کند و بی دردسر از گروهش به جام جهانی صعود کرد. اسپانیا ثابت کرد که هم می توان خوب بازی کرد و هم نتیجه گرفت. با این پتانسیلی که دارند، می توانند ثابت کنند، شایسته قهرمانی هستند.»

دیدگاه‌ها