کد خبر : 1853374 | 22 آبان 1401 ساعت 19:40 | 26.9K بازدید | 6 دیدگاه

لئو مسی و قطر: آخرین تانگو در جام جهانی؟

جام جهانی 2022 قطر ممکن است آخرین جام جهانی این ابرستاره دنیای فوتبال باشد و به همین خاطر است که این تورنمنت اهمیتی بیشتر از جام‌های جهانی قبلی دارد.

لئو مسی و قطر: آخرین تانگو در جام جهانی؟

به گزارش "ورزش سه"، تصور اینکه دیگر شاهد حضور لیونل مسی در جام جهانی نباشیم برای هواداران او و بسیاری از فوتبالدوستان دشوار است. اما لئو این روزها 35 ساله است و باید با این واقعیت روبرو شد که این تورنمنت به احتمال زیاد آخرین جام جهانی او خواهد بود.

بدبینی مسی
این مسی بود که اعلام کرد بازی کردن در جام جهانی 2026 حتی برای خودش دشوار است. تورنمنتی که چهار سال آینده در سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد. مسی بعد از این اعتراف به صراحت اعلام کرد:" مسلما قطر آخرین جام جهانی من است".

نباید از نظر دور داشت که در زمان برگزاری جام جهانی 2026 لئو مسی سی و نه ساله خواهد بود و حضور او با پیراهن آلبی‌سلسته در این سن دشوار به نظر می‌رسد. اما واقعیت این است که در گذشته برخی فوتبالیست‌ها حتی با سن و سالی بیشتر از این به همراه تیم‌های ملی کشورشان در جام جهانی بازی کرده‌اند.

1761302

حتی در همین جام جهانی قطر کریستیانو رونالدو در 37 سالگی به میدان خواهد رفت و حتی شاهد حضور تیاگو سیلوای 38ساله و پپه 39 ساله خواهیم بود.

نقش متفاوت
شکی نیست که مسی حتی اگر در جام جهانی 2026 حضور داشته باشد نقش او در تیم ملی کشورش متفاوت با نقشی خواهد بود که در این دوره بازی می‌کند. چهار سال دیگر برخی از جوان‌ترهای امسال در حالی به جام جهانی خواهند رفت که وارد دوران پختگی فوتبال‌شان شده‌اند و دیگر جوان و کم‌تجربه نیستند. یعنی رقابت با آنها برای مسی دشوارتر از امسال خواهد بود.

برای مثال می‌توان به جولین آلوارز اشاره کرد که چهار سال دیگر فوتبالیستی 26ساله خواهد بود. از دیگر جوانان آینده‌دار آرژانتین که چهار سال دیگر احتمالا به عنوان ستاره‌های مهم برای آلبی‌سلسته بازی خواهند کرد باید از تیاگو آلمادا، بازیکن آتلانتا سیتی و نیکلاس گونزالس اسم برد.

دیدگاه‌ها