کد خبر : 1853456 | 23 آبان 1401 ساعت 11:49 | 25.7K بازدید | 25 دیدگاه

حمایت خواهر رونالدو از او: حقیقت را گفت!

الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، بار دیگر با انتشار پستی در اینستاگرامش جنجال‌آفرین شد.

حمایت خواهر رونالدو از او: حقیقت را گفت!

به گزارش "ورزش سه"، حواشی مصاحبه رونالدو با پیرس مورگان که شب گذشته منتشر شد همچنان ادامه دارد و به خبر اصلی بسیاری از رسانه‌های ورزشی اروپایی تبدیل شده است. 
این ستاره پرتغالی در آستانه برگزاری جام جهانی 2022 قطر اظهارات عجیب و دور از انتظاری را مطرح کرد و مدعی شد که منچستریونایتد به او خیانت کرده و آن‌ها در تلاش بوده‌اند تا او را بیرون کنند. 
این مهاجم همچنین تاکید کرده است که هیچ احترامی برای اریک تن‌هاخ قائل نیست چون حس می‌کند که این مربی هلندی نیز احترام و اهمیتی برای او قائل نبوده است. 
بسیاری از خبرنگاران، کارشناسان، بازیکنان سابق و فوتبال‌دوستان در چند ساعت گذشته انتقادهای شدیدی را علیه این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که او همچنان از حمایت حامیان خاص و همیشگی‌اش برخوردار است. 

1762987

الما آویرو با انتشار چند استوری در اینستاگرامش نسبت به این مصاحبه واکنش نشان داد. او در استوری اولش نوشت:« من درباره درهایی که به سختی به روی غرور باز کردم تا احترام بیشتری را جلب کنم سکوت نخواهم کرد.»
او در استوری دومش تصویری از برادرش که در کنار مورگان نشسته بود را به اشتراک گذاشت و اظهار داشت:« من همیشه به تو افتخار می‌کنم، عزیز من.»
استوری سوم او با ویدئوی کوتاهی از این مصاحبه جنجالی و پرحاشیه و نوشته کوتاهی همراه بود:« بزرگترین افتخار زندگی من تو هستی.»
 آویرو در چهارمین استوری نیز با طعنه به تمامی افرادی که از رونالدو انتقاد کرده بودند، نوشت:«حقیقت گفته شد.»
او همچنین سعی کرد در صفحه توییترش نیز به حمایت همه جانبه از برادرش بپردازد و نشان دهد که آماده است تا تحت هر شرایطی از کریستیانو دفاع کند. 
 

دیدگاه‌ها