کد خبر : 1853495 | 23 آبان 1401 ساعت 14:22 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

اسپانیا مدعی اصلی قهرمانی جام جهانی است

هیه‌رو: به عقب برگردیم، بازهم جانشین لوپتگی می‌شوم

فرناندو هیه‌رو از اینکه سه روز مانده به جام جهانی 2018 جانشین جولن لوپتگی شد، پشیمان نیست. او اسپانیا را مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر هم می داند.

هیه‌رو: به عقب برگردیم، بازهم جانشین لوپتگی می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، در جام جهانی 2018 قرار بود اسپانیا با هدایت جولن لوپتگی پای به مسابقات بگذارد ولی لو رفتن توافق او با رئال مادرید که بدون هماهنگی فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفته بود، باعث برکناری او شد. در نهایت فرناندو هیه‌رو، مدیر فنی وقت تیم ملی اسپانیا، جانشین او شد و اسپانیا با شکست از روسیه در یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

1763060

هیه‌رو در آستانه جام جهانی 2022 و در مورد تجربه هدایت لاروخا در روسیه به آاس گفت:«اصلا فکرش را هم نمی کردم در جام جهانی مربی تیم ملی شوم ولی با خونسردی و تجربه ای که داشتم، آن ریسک بزرگ را قبول کردم. موقعیت دشواری بود ولی نمی توانستم به تیم ملی پاسخ منفی بدهم. من 13 سال ملی‌پوش بودم و 5 سال نیز مدیریت فنی تیم را برعهده داشتم. به منفعت فوتبال اسپانیا فکر کردم و ساده ترین راه، دادن پاسخ منفی بود. هرگز پشیمان نیستم و الان به عقب برگردیم، بازهم هدایت تیم ملی را قبول می کنم.»

1763059

هیه‌رو در مورد شانس تیم ملی اسپانیا در جام جهانی قطر گفت:«تغییر نسل خوبی صورت گرفته و یک مربی باشخصیت نیز هدایت تیم را برعهده دارد. انریکه ایده های مشخصی دارد و نبردی پایاپای برابر هر تیمی خواهیم داشت. تیمی شجاع داریم که خوب پرس می کند و با تعداد بالا نیز در حمله شرکت می کند. من اسپانیا را در میان مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی قرار می دهم. در جام جهانی یک تیم قهرمان می شود و حتی تیم نایب قهرمان نیز به یاد آورده نخواهد شد. معتقدم نباید فقط رسیدن به نیمه نهایی را هدف قرار دهیم. قهرمانی سخت است ولی می توان به این هدف رسید. چرا که نه؟»

دیدگاه‌ها