کد خبر : 1853548 | 23 آبان 1401 ساعت 19:40 | 50.9K بازدید | 20 دیدگاه

طعنه کاراگر به ریو: هنوز در گروه واتساپی رونالدو هستی؟

در ادامه دعوای توییتری جیمی کاراگر و ریو فردیناند بر سر مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو، کاراگر به آخرین ادعاهای فردیناند پاسخ داد.

طعنه کاراگر به ریو: هنوز در گروه واتساپی رونالدو هستی؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصاحبه جنجالی و پر سر و صدای کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان دو ستاره سابق فوتبال انگلیس، جیمی کاراگر و ریو فردیناند، در دعوایی توییتری درگیر شده‌اند و در وضعیتی پینگ پونگی علیه یکدیگر ادعاهایی را مطرح کرده و به ادعاهای حریف پاسخ می‌دهند.

دیشب یک تیزر از مصاحبه طولانی رونالدو با پیرس مورگان منتشر شد. مصاحبه‌ای بدون سانسور که کریستیانو در آن بدون ملاحظه درباره اشخاص و موارد مختلف صحبت‌هایی تند مطرح کرد و شکی وجود نداشت که مصاحبه ستاره پرتغالی واکنش‌های زیادی به دنبال خواهد داشت.

1762876

این مصاحبه باعث شد جبهه کسانی که می‌گویند او باید هر چه سریعتر اولدترافورد را ترک کند قوی‌تر شود. جیمی کاراگر که بارها با رونالدو در رسانه‌ها دچار تنش شده بود از مصاحبه دیشب او نهایت استفاده را کرد تا محق بودن خود را به کسانی که از رونالدو حمایت می‌کردند گوشزد کند.

ریو فردیناند از جمله کسانی بود که به یکی از حامیان پر و پا قرص کریستیانو مشهور شده و پیش از این هم با کاراگر به خاطر رونالدو درگیری رسانه‌ای پیدا کرده بود. کاراگر به محض منتشر شدن تیزر مصاحبه رونالدو فرصت را مناسب دید تا از ریو فردیناند بپرسد که با توجه به این مصاحبه نظرش درباره کریستیانو چیست؟

کاراگر در توییتر نوشت:" رونالدو می‌گوید به سرمربی‌‌اش احترام نمی‌گذارد. اما او در دوران تن‌هاخ اول اعلام کرد که می‌خواسته یونایتد را ترک کند، بعد نپذیرفت که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شود و قبل از پایان بازی استادیوم را ترک کرد. 99 درصد هواداران یونایتد در این ماجرا طرفدار تن‌هاخ هستند و این نشان می‌دهد رونالدو چقدر این داستان را بد مدیریت کرد".

1763196
رونالدو می‌گوید به سرمربی‌‌اش احترام نمی‌گذارد. اما او در دوران تن‌هاخ اول اعلام کرد که می‌خواسته یونایتد را ترک کند، بعد نپذیرفت که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شود و قبل از پایان بازی استادیوم را ترک کرد. 99 درصد هواداران یونایتد در این ماجرا طرفدار تن‌هاخ هستند و این نشان می‌دهد رونالدو چقدر این داستان را بد مدیریت کرد.

اما اشاره کنایه‌آمیز کاراگر به ریو فردیناند زمانی بود که او در واکنش به توییت قبلی خودش نوشت:" آن یک درصد هم ریو فردیناند، روی کین و پاتریس اورا هستند".

1763197
آن یک درصد هم ریو فردیناند، روی کین و پاتریس اورا هستند.

ریو فردیناند اما کسی نیست که به چنین طعنه‌هایی پاسخ ندهد. او دوازده ساعت بعد در پاسخ توییت کاراگر نوشت:" صبح بخیر کارا ... می‌خواهی در پادکست یوتیوبی من شرکت کنی تا همین امروز درباره‌اش بحث کنیم؟"

کاراگر در پاسخ به توییت فردیناند از ایموجی 100 استفاده کرد که به نظر می‌رسد نشان می‌دهد که او صد در صد با پیشنهاد فردیناند موافق است. اما به نظر می‌رسد کاراگر تنها به این پاسخ راضی نبود چرا که در جوابی دیگر اضافه کرد:" از گروه واتساپی رونالدو بیرون آمده‌ای یا هنوز نه؟"

1763199
از گروه واتساپی رونالدو بیرون آمده‌ای یا هنوز نه؟

جیمی کاراگر چندی پیش ریو فردیناند را به خط گرفتن از رونالدو و عضویت در گروه واتساپی ویژه او متهم کرده و نوشته بود:" من که می‌دانم داستان چیست ریو، کریستیانو رفیق تو است و با پاتریس اورا و چند نفر دیگر در گروه واتساپی‌اش عضو هستید و آنجا به شما خط می‌دهد که بیائید و از او دفاع کنید".

دیدگاه‌ها