کد خبر : 1853565 | 23 آبان 1401 ساعت 22:41 | 33.3K بازدید | 10 دیدگاه

دو کاپیتان بارسا: ستون‌های موفقیت لاروخا در جام جهانی

سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا دو ستاره باتجربه بارسا و تیم ملی اسپانیا در جام جهانی قطر وظیفه انتقال تجربه به جوان‌ترها را بر عهده داشته و ستون‌های موفقیت لاروخا به حساب می‌آیند.

دو کاپیتان بارسا: ستون‌های موفقیت لاروخا در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا که در قطر به دنبال کسب دومین قهرمانی خود در تاریخ جام جهانی است با تیمی جوان پا به این تورنمنت می‌گذارد. از 26 بازیکن راه یافته به فهرست نهایی لاروخا 20 نفر برای اولین بار بازی در جام جهانی را تجربه می‌کنند. در این شرایط بار اصلی انتقال تجربه به تیم جوان اسپانیا به عهده دو کاپیتان بارسلونا، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا است.

بوسکتس از سال 2009 ملی‌پوش اسپانیا است و 139 بازی ملی در کارنامه دارد. آلبا هم از سال 2011 در لاروخا بازی کرده و 89 بازی ملی دارد. بوسکتس در قطر چهارمین جام جهانی‌اش را تجربه می‌کند و آلبا هم برای سومین بار در جام جهانی به میدان می‌رود.

1763265

انتظار می‌رود بوسکتس به همراه دو ستاره جوان بارسلونا بازیکنان فیکس خط میانی لاروخا باشند: پدری و گاوی. این دو ستاره جوان هم در بارسلونا به تجربه بوسکتس وابسته هستند و به او به چشم الگوی اصلی فوتبالی‌شان نگاه می‌کنند.

جوردی آلبا بر خلاف بوسکتس که همیشه از سوی لوئیس انریکه به تیم ملی اسپانیا دعوت شده مدتی با قهر انریکه مواجه بود ولی با بازی‌های خوب در ترکیب بارسلونا توانست نظر سرمربی لاروخا را برگرداند و به تیم ملی بازگردد.

1763266

بوسکتس و آلبا از طرف رسانه‌های اسپانیایی به عنوان ستون‌های اصلی تیم ملی این کشور در جام جهانی قطر معرفی می‌شوند. دو فوتبالیستی که 71 بازی ملی در کنار هم انجام داده‌اند و از این گذشته بازی‌های به مراتب بیشتری را با پیراهن بارسا در کنار هم داشتند و در نتیجه حتی با چشم بسته می‌توانند بازی یکدیگر را حدس زده و همبازی‌شان را در هر کجای زمین پیدا کنند.

دیدگاه‌ها