کد خبر : 1853924 | 26 آبان 1401 ساعت 00:50 | 47.6K بازدید | 12 دیدگاه

باید به کریستیانو احترام بگذاریم

واکنش تند سانتوس به سوالات درباره رونالدو

فرناندو سانتوس، در یک مصاحبه مطبوعاتی به تمامی سوالاتِ پیرامون کریس رونالدو و حواشی که او و تیم ملی پرتغال را در بر گرفته، واکنشی جدی نشان داد.

واکنش تند سانتوس به سوالات درباره رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه اخیر رونالدو در این روزها باعث شده مهمترین اخبار و شایعاتی که حول محور این ستاره پرتغالی شکل گرفته، به تیتر اول تمام رسانه‌های دنیا تبدیل شود.

اخبار اخیرِ مربوط به رونالدو و همچنین عدم حضور او در بازی دوستانه فردا شب مقابل نیجریه نیز شایعاتی را به وجود آورده که سوالات بی‌انتهای خبرنگاران از مربی پرتغالی را در پی داشته است.

سوالاتی نظیر (کریستیانو رونالدو چطور است؟)، (به نظر شما کریستیانو به اندازه کافی آماده است که بخواهد بازی کند؟)، (اظهارات کریستیانو چه تاثیری روی شما می‌گذارد؟)، (آیا کریستیانو قبل از انجام آن مصاحبه، شما را مطلع کرده بود؟)

واژه رونالدو در تمام سوالات خبرنگاران مشترک بود و سانتوس را عصبانی کرد. فرناندو سانتوس، علاوه بر تایید اینکه کریستیانو به دلیل بیماری گوارشی مقابل نیجریه بازی نخواهد کرد، خواستار حل و فصل پرونده کریستیانو شد. 
سرمربی پرتغالی، در این مورد تاکید کرد تصمیم کریستیانو برای انجام مصاحبه کاملا شخصی بوده و به آن احترام می گذارد. او همچنین برای دور نگه داشتن این شایعات از تیم ملی پرتغال افزود: " اینجا در تیم ملی فقط در مورد قطر صحبت می کنیم. "

1764253

سانتوس در صحبت هایش گفت: 
"آیا کریستیانو یک انسان آزاد نیست؟ من متوجه نمی‌شوم که چرا از من می‌پرسید که آیا به ما اطلاع داده که قرار است مصاحبه کند؟ لازم نیست در این باره با ما هماهنگ کند یا به فدراسیون پرتغال اطلاع دهد. این چه ربطی به تیم ملی دارد؟ این چه تاثیری در انتخاب لیستِ من دارد؟ چیزی که برای من اهمیت دارد این است که او اینجا چه عملکردی دارد. این تصمیم اوست و ما به آن احترام می‌گذاریم. همه ما باید به کریستیانو احترام بگذاریم. این اتفاقات به هیچ‌وجه ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. "

قبل از اینکه رقابت‌های جام جهانی برای تیم ملی پرتغال آغاز شود، آنها می‌بایست در دیداری دوستانه مقابل نیجریه در ورزشگاه خانگی اسپورتینگ لیسبون یعنی خوزه آلوالاده دیدار کنند.
اولین مصاف پرتقال در قطر، در چهارمین روز تورنومنت با غنا برگزار خواهد شد و در دیدارهای بعدی به مصاف اروگوئه و کره جنوبی خواهند رفت.

دیدگاه‌ها