کد خبر : 1854122 | 27 آبان 1401 ساعت 17:34 | 23.9K بازدید | 12 دیدگاه

بهت و حیرت در مونیخ: مانه تا بهار بازی نمی‌کند

سادیو مانه که دیشب مشخص شد جام جهانی را از دست داده است تحت عمل جراحی قرار گرفته و تا فصل بهار نمی‌تواند برای بایرن مونیخ بازی کند.

بهت و حیرت در مونیخ: مانه تا بهار بازی نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دیشب با اعلام فدراسیون فوتبال سنگال مشخص شد که با وجود امیدواری‌ها سادیو مانه قادر به حضور در جام جهانی قطر نیست و به دلیل مصدومیت از ناحیه نازک‌نی پای راست نمی‌تواند در این تورنمنت با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان برود.

اما امروز خبرهای تکمیلی از آلمان نشان داد که مانه نه تنها جام جهانی را از دست داده بلکه پایش را به تیغ جراحی سپرده است و در نتیجه تا چند ماه قادر به حضور در باشگاهش بایرن مونیخ هم نخواهد بود.

1760918

اشپورت1 می‌‌گوید مانه در شهر اینسبروک سوئیس تحت عمل جراحی قرار گرفته است. جراحی توسط پروفسور کریستین فینک و دکتر اندی ویلیامز، از مشهورترین جراحان ارتوپدی، روی پای راست ستاره سنگالی انجام شده و موفقیت‌آمیز بوده است.

بر اساس این گزارش بازیکن سال آفریقا از یکی دو روز آینده روند نقاهت و بازتوانی خود را در شهر مونیخ آغاز خواهد کرد اما او تا ماه مارس یعنی اوایل فصل بهار قادر به حضور در بازی‌های بایرن نخواهد بود.

این بدترین خبر ممکن برای یولیان ناگلزمان و هواداران بایرن مونیخ است. مانه در ماه فوریه در دیدار بزرگ بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ حضور نخواهد داشت و تنها این احتمال وجود دارد که در بازی برگشت مقابل پاریسی‌ها که روز هشت مارس برگزار می‌شود به میدان برود.

1760920

دیدگاه‌ها