کد خبر : 1854290 | 28 آبان 1401 ساعت 16:37 | 9.3K بازدید | 8 دیدگاه

کلینزمن: از قطر انتقاد نکنید: آلمان پتانسیل قهرمانی دارد

اسطوره فوتبال آلمان معتقد است دیگر برای انتقاد از قطر دیر شده و باید به این کشور اجازه خودنمایی داد. او آلمان را نیز مدعی قهرمانی جام جهانی می داند.

کلینزمن: از قطر انتقاد نکنید: آلمان پتانسیل قهرمانی دارد

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی 2022 به میزبانی قطر از فردا شروع خواهد شد و البته از مدت ها پیش انتقادات زیادی به فیفا برای واگذاری میزبانی به قطر شده است. یک میزبانی بزرگ برای کشوری کوچک که آنها را به کانون توجه تبدیل می‌کند. برگزاری جام جهانی 2022 در قطر باعث شده است تا انتقادهای زیادی از این کشور در رسانه‌ها شنیده شود که بیش‌تر به خاطر نقض حقوق بشر در کشور میزبان جام جهانی بوده است.

1763067

یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، عقیده دارد که برای انتقاد از قطر خیلی دیر است و اکنون باید به این کشور فرصت نشان دادن توانایی‌هایش داده شود. سرمربی سابق آلمان دوست دارد به قطر فرصت بدهد. این مربی ۵۸ ساله همچنین عقیده دارد آلمان یک جام جهانی خوبی خواهد داشت.

یورگن کلینزمن گفت:«بحث در مورد قطر باید خیلی زودتر انجام می شد. اکنون باید به قطر فرصت داد که خود را نشان دهد. آنها شایسته آن هستند و این اولین بار است که یک جام جهانی در منطقه خاورمیانه برگزار می شود. امکانات ورزشگاه ها در شرایط خیلی خوبی است و من مطمئنم که بازی‌ها در شرایط خوبی برگزار می‌شوند.»

کلینزمن انتظار دارد که یک فضای فوق العاده در قطر وجود داشته باشد:«من مطمئنم که در جام جهانی شرایط خیلی خوبی حکم‌فرما خواهد بود. آلمان همیشه در جام جهانی، پتانسیل کسب عنوان قهرمانی را دارد چرا که ما یکی از بهترین کشورها از نظر کیفیت فوتبال هستیم. علاوه بر آلمان، برزیل، آرژانتین، فرانسه، اسپانیا، انگلیس و پرتغال را در میان مدعیان قهرمانی می بینم.»

دیدگاه‌ها