کد خبر : 1854495 | 29 آبان 1401 ساعت 17:24 | 11K بازدید | 3 دیدگاه

آلیو سیسه:

کل دنیا از مصدومیت سادیو مانه ناراحت هستند

آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال، مدعی شد غیبت سادیو مانه در جام جهانی همه هواداران در سراسر جهان را ناراحت کرده است.

کل دنیا از مصدومیت سادیو مانه ناراحت هستند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سنگال فردا در شرایطی در اولین بازی خود در جام جهانی به مصاف هلند می رود که سادیو مانه، بهترین بازیکن این تیم این تورنمنت را به دلیل مصدومیت اخیر ساق پا از دست داده است. آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال، در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و تاکید کرد ادوارد مندی یک بار دیگر در این تورنمنت خودش را ثابت خواهد کرد.

آلیو سیسه گفت: ما فقط در مورد مردم سنگال صحبت نمی کنیم و من فکر می کنم کل مردم در سراسر جهان احساس مشابهی دارند. کل خانواده فوتبال از این اتفاق ناراحت هستند، زیرا سادیو مانه دومین بازیکن برتر جهان و نماینده فوتبال قاره آفریقا و همچنین سنگال است. این مصدومیت برای خود سادیو مانه نیز بسیار بسیار ناراحت کننده است.

1766063

ما برای او آرزوی بهبودی هر چی سریع تر را داریم و من امیدوارم مانه هر چه زودتر شرایط بازگشت به دنیای فوتبال را پیدا کند. او برای تیم مانند یک رهبر است و البته که ما دوست داشتیم مانه اینجا باشد، اما سرنوشت به شکل دیگری رقم خورد.

شرایط ادوارد مندی؟ من در مورد کیفیت او به عنوان یک دروازه بان بزرگ شک ندارم. من مطمئن هستم که ادوارد مندی یک بار دیگر خودش را در این جام جهانی ثابت خواهد کرد و او نشان می دهد که یکی از آن دروازه بان های برتر جهان فوتبال است. من امیدوارم که او یک تورنمنت فوق العاده در پیش داشته باشد و ادوارد مندی در حال حاضر چیزهای زیادی برای اثبات دارد."

دیدگاه‌ها