کد خبر : 1854551 | 29 آبان 1401 ساعت 21:37 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک مدافع جانشین ستاره بایرن در سنگال شد!

سیسه: مانه بازیکن بی‌جانشین ما است

سنگال اولین بازی خود در جام جهانی را روز دوشنبه برابر هلند برگزار خواهد کرد.

سیسه: مانه بازیکن بی‌جانشین ما است

به گزارش "ورزش سه"، آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال، موسی ان‌دیایه مدافع 20 ساله خود را برای جایگزینی کاپیتان مصدوم و بهترین بازیکن تیم ملی یعنی سادیو مانه برای جام جهانی فراخواند.

ان‌دیایه بازیکن اندرلخت بلژیک است و هنوز حتی یک دقیقه هم برای تیم ملی سنگال بازی نکرده است.
سیسه در مورد فراخواندن یک مدافع به جای یک مهاجم توضیح داد که جایگزینی مانه غیرممکن است و مشکلات اداری مربوط به ویزای اسماعیل یاکوبز مدافع موناکو هنوز حل نشده است.

یاکوبز در آلمان متولد شده و برای تیم‌های نوجوانان آلمان بازی کرده است اما تصمیم گرفت ملیت خود را تغییر دهد و بازیکن سنگال در مسابقات بزرگسالان باشد. با وجود اینکه یاکوبز در ماه سپتامبر چند بازی دوستانه برای سنگال انجام داد، اما هنوز روند تغییر تابعیت خود را تکمیل نکرده است.

غیبت مانه با مشکل زانو باعث شد سنگال در آخرین لحظات بهترین بازیکن خود را نداشته باشد. سیسه اذعان کرد که مرد بسیار مهمی را در برنامه خود از دست داده است اما او به نقشی که بقیه نام های لیست تیم می توانند ایفا کنند، اطمینان داشت.
ما برای مانه متاسفیم. فراتر از نیازهای تیم ملی، اولین چیزی که اهمیت دارد سلامتی او است. نمی‌توانیم اهمیت او را در این تیم پنهان کنیم. هر مربی تیمش را حول محور بهترین بازیکن خود می‌سازد اما ما می‌دانیم چگونه بدون او بازی کنیم. باید تحت هر شرایطی بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

دیدگاه‌ها