کد خبر : 1854702 | 30 آبان 1401 ساعت 17:20 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

نیکلاس سوله:

هر جایی هانسی فلیک بخواهد بازی می‌کنم

نیکلاس سوله، مدافع بلندقامت تیم ملی آلمان، مدعی شد همه بازیکنان حاضر در اردو شایسته بازی در جام جهانی بوده اند.

هر جایی هانسی فلیک بخواهد بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به دورتموند نیز باعث نشد نیکلاس سوله جایگاه خود در ترکیب تیم ملی آلمان را از دست بدهد و او برای رقابت های جام جهانی در لیست نهایی هانسی فلیک حضور داشت. حالا نیکلاس سوله در مصاحبه ای تاکید کرد حاضر است در هر پستی که سرمربی آلمان بخواهد، در ترکیب این تیم قرار گیرد.

نیکلاس سوله گفت: "هر بازیکنی که در اینجا حضور دارد عملکرد خوبی در باشگاه خود داشته است. بازیکنان بایرن مونیخ هفته به هفته بازی می کنند، بنابراین آنها شایسته حضور در اینجا هستند. البته بازیکنانی که به اردوی نهایی تیم ملی آلمان دعوت نشدند، در حال حاضر ناامید هستند.

1766916

پست مورد علاقه؟ وقتی زمان حضور در میدان شود، چیزی برای من تغییر نمی کند. من در دورتموند نشان دادم که می توانم به عنوان یک دفاع راست جایگزین نیز در ترکیب قرار گیرم. در نهایت هانسی فلیک تصمیم می گیرد که من را در چه پستی قرار دهد. او می داند که من در پست مدافع میانی می توانم بهترین عملکردم را نشان داده و البته در دفاع راست نیز قادر به بازی هستم.

ناکامی در جام جهانی 2018؟ فرصت زیادی برای صحبت در مورد موفقیت ها و شکست ها نداریم. هیچ یک از ما به سال 2018 و بازی هایی مانند کره جنوبی یا مکزیک فکر نمی کنیم. این یک جام جهانی جدید بوده و نیازی به انگیزه اضافی نیست. ما هم به منفی نگری نیاز نداریم و می توانیم در این جام جهانی عملکرد درخشانی داشته باشیم."

دیدگاه‌ها