کد خبر : 1854987 | 01 آذر 1401 ساعت 20:37 | 80.1K بازدید | 6 دیدگاه

هافبک عربستان: مربی ما دیوانه است!

هافبک تیم ملی عربستانی پس از پیروزی 2-1 مقابل آرژانتین در یکی از بزرگترین شگفتی‌های تاریخ جام جهانی 2022، از هروه رنار سرمربی فرانسوی خود تمجید کرد.

هافبک عربستان: مربی ما دیوانه است!

به گزارش ورزش سه، دیدار عربستان و آرژانتین در شرایطی با حضور حدود 88 هزار تماشاگر در ورزشگاه لوسیل برگزار شد که شاگردان هروه رنار در نیمه اول با گل لیونل مسی عقب افتادند اما در نیمه دوم با شوت صالح الشهری به گل تساوی دست یافتند و بلافاصله پس از آن سالم الدوساری گل پیروزی‌بخش عربستان را به ثمر رساند.

عبدالله المالکی هافبک تیم ملی عربستان پس از این مسابقه و در شرایطی که از این نتیجه هیجان‌زده بود، در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم. ما یک مربی دیوانه داریم که ما را هدایت کرد و بین دو نیمه به ما انگیزه داد.

وی با اشاره به چشمانش ادامه داد: به خدا قسم گریه می‌کردم اما مربی چنان به ما انگیزه داد که می‌خواستیم بازی را از صبح شروع کنیم. نمی‌توانم اتفاقی را که رخ داد توصیف کنم.

بازیکن عربستان درباره القابی که به او نسبت می‌دهند گفت: هیولا، مردان، قهرمانان؛ همه این توصیف‌ها برای کل تیم است، نه عبدالله المالکی. کادر فنی و مدیریتی، تماشاگران و همه عوامل باعث این موفقیت شدند. ما سه امتیاز این مسابقه را کسب کردیم اما دو دیدار باقی مانده است.

همچنین صالح الشهری گلزن عربستان در این بازی نیز در مصاحبه‌ای از اعتماد به نفس بالایی که بازیکنان این تیم در مقابل تیم ملی آرژانتین داشتند صحبت کرد و توضیح داد که روحیه بازیکنان برای چالش بزرگی که در این مسابقه داشتند، بالا بوده است.

او گفت: به عنوان یک مهاجم، شما دوست دارید در هر بازی گلزنی کنید؛ اگر هر فردی برای رسیدن به هدف خود تلاش کند، هیچ چیز نمی‌تواند مانع او شود.

وی افزود: هدف ما رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی است و این اولین قدم بود. هنوز که دو مسابقه باقی مانده و این پیروزی نباید ما را از بازی‌های آینده غافل کند.

عربستان سعودی روز شنبه در دومین دیدار خود به مصاف لهستان خواهد رفت و پس از آن هم در آخرین مسابقه در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی برابر مکزیک قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها