کد خبر : 1855023 | 02 آذر 1401 ساعت 01:35 | 17.5K بازدید | 4 دیدگاه

شروع درخشش زودتر از ۲۰۱۸ در قطر؛

آتش‌بازی امباپه با گل و سانتر چشم‌نواز(عکس)

فوق‌ستاره فرانسه در نخستین بازی جام جهانی مقابل استرالیا درخشان ظاهر شد.

آتش‌بازی امباپه با گل و سانتر چشم‌نواز(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شوت به طاق دروازه و باز شدن دروازه در دقیقه ۹ غیرمنتظره‌ترین اتفاق برای قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ بود و ۴۱ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه الجنوب را شوکه کرد، اما دیدیه دشان با در اختیار داشتن مهره‌های تاثیرگذارش مثل کیلیان امباپه خیال‌اش راحت بود که دوباره برمی‌گردند و نتیجه را جبران می‌کنند که همین اتفاق هم افتاد.

فرانسه با دو گل در دقایق ۲۷ و ۳۲ توسط آندره ربیو و اولیویه ژیرو به بازی برگشت و این گل‌ها در شرایطی وارد دروازه استرالیا شد که کیلیان امباپه برخلاف انتظار هیچ ردپایی در آنها نداشت، اما این فوق ستاره خروس‌ها در لحظات پایانی نیمه اول شانس گلزنی به دست آورد که شوت او در مقابل دروازه خالی به آسمان زده شد.

1768012
این فرصت‌سوزی عجیب از امباپه در نیمه اول، در ادامه مسابقه با یک گل و یک پاس گل پاسخ داده شد.

امباپه که از هدر رفتن بهترین موقعیت گلزنی مقابل استرالیا و شوت عجیب و غریب‌اش تعجب کرده بود و با خنده به وسط زمین برمی‌گشت، با انرژی بیشتر و انگیزه بالاتری در نیمه دوم به زمین رفت و توانست روی هر دو گل دیگری که در نیمه دوم زدند، نقش داشته باشد.

فوق ستاره ۲۳ ساله فرانسه که در جام جهانی ۲۰۱۸ نخستین گل خود را در دومین مسابقه مقابل پرو به ثمر رسانده بود، این بار در قطر زودتر از موعد گلزنی کرد و در دقیقه ۶۸ سانتر چیپ و استثنایی عثمان دمبله از جناح چپ را با جای‌گیری در بین دو مدافع زردپوش و یک ضربه سر دیدنی به گوشه دروازه فرستاد.

1768009

امباپه یک متر و ۷۸ سانتی‌متری در حالی با جای‌گیری بین دو مدافع بلندقامت کانگوروها منتظر توپ بود که پس از ارسال دمبله، سر خود را چرخاند تا نخستین گل خود در جام جهانی را بزند و اشتباه نیمه اول را جبران کند.

کیلیان امباپه، سه دقیقه پس از این گل، با یک استارت سریع از جناح چپ و دو بار شوک زدن به توپ که مدافع کناری استرالیا را با اختلاف جا گذاشت، یک سانتر بی‌نقص با پای چپ فرستاد تا اولیویه ژیرو دبل کند و خروس‌ها به گل چهارم دست پیدا کنند.

1768014

امباپه که در جام جهانی ۲۰۱۸ چهار گل به ثمر رسانده ولی نتوانسته بود پاس گل بدهد، در دیدار مقابل استرالیا توانست هم گل بزند و هم پاس گل بدهد تا این شروع امیدوارکننده، نشان دهد که او این بار به جای جایزه بهترین جوان جام، جایزه بهترین بازیکن جام را در کنار قهرمانی تیمش می‌خواهد.

1768010
1768013
1768011

دیدگاه‌ها