کد خبر : 1855171 | 02 آذر 1401 ساعت 21:10 | 25.1K بازدید | 3 دیدگاه

سرود خوانهای کاستاریکا:جای خالی ایتالیا (عکس)

بازیکنان تیم ملی کاستاریکا پیش از شروع دیدار برابر اسپانیا با تمام احساسشان سرود ملی کشورشان را فریاد زدند.

سرود خوانهای کاستاریکا:جای خالی ایتالیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه" رقابت‌های جام جهانی پر است از صحنه‌های جذاب و دیدنی که می‌تواند در تاریخ ورزش هر کشوری ماندگار شود.
یکی از آن‌ها پخش سرود ملی هر کشوری است که پیش از آغاز هر رقابت رسمی در ورزشگاه، هواداران و بازیکنان را تا حد زیادی احساساتی می‌کند.

یکی از آن تیم‌های ملی که معمولاً پرشورتر از سایر کشورها سرود ملی خودشان را می‌خوانند یا بهتر بگوییم فریاد می‌زنند تیم ملی ایتالیا است که جای خالی‌شان در این جام جهانی کاملاً حس می‌شود.
آن‌ها پیش از پخش سرود ملی کشورشان دست را روی شانه‌های یکدیگر می‌گذارند و هم‌نوا با هوادارانشان ورزشگاه را به حالت انفجار درمی‌آورند.

اما حالا بازیکنان تیم ملی کاستاریکا به‌نوعی جا پای لاجوردی پوشان ایتالیایی گذاشتند و پیش ازآغاز اولین دیدار گروهی مقابل تیم ملی اسپانیا به همان سبک، شانه‌های یکدیگر را به نشانه اتحاد در آغوش گرفتند و با تمام وجودشان سرود ملی کاستاریکا را همراه با هواداران فریاد زدند و حال و هوای ورزشگاه را کاملاً تحت تأثیر خودشان قراردادند.

دراین‌بین کیلور ناواس کاپیتان 35 ساله و پرافتخار تیم ملی کاستاریکا که سومین جام جهانی خود را تجربه می‌کند شاید بیش از سایر بازیکنان تحت تأثیر احساسات قرار گرفت و همین امر موجب شد تا دوربین تلویزیون قطر بغض او را بیشتر از سایر بازیکنان به تصویر بکشد.

گفتنی است تیم ملی کاستاریکا در یکی از سخت‌ترین قرعه های ممکن جام جهانی در گروه پنجم با تیم‌های آلمان، ژاپن و اسپانیا هم‌گروه هستند که نتیجه اولین دیدار این تیم مقایل اسپانیا تا پایان نیمه اول سه بر صفر به سود ماتادورهاست.

این در حالی است که سه رنگ ها (لقب تیم ملی کاستاریکا) در جام جهانی 2014 برزیل نیز در یک گروه سخت همراه با تیم های انگلیس، ایتالیا و اروگوئه توانستند به مقام نخست گروه دست پیدا کنند پا به مرحله یک شانزدهم نهایی بگذارند اما گویا این بار به ماجرا متفاوت است.
.
باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا شاگردان " لوییس سوارز" کلمبیایی قادرند شکست سنگین مقابل اسپانیا را در دو بازی آینده مقابل ژاپن و آلمان جبران کنند یا خیر.

1768425

دیدگاه‌ها