کد خبر : 1855184 | 02 آذر 1401 ساعت 22:07 | 78.3K بازدید | 18 دیدگاه

کاستاریکا بدون شوت، بدون کرنر، بدون شانس گلزنی

عجیب‌ترین آمار جام جهانی: اینجا همه چیز صفر است!

تیم ملی کاستاریکا در شرایطی برابر اسپانیا با هفت گل شکست خورد که عملکرد فاجعه باری در این بازی داشت.

عجیب‌ترین آمار جام جهانی: اینجا همه چیز صفر است!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به عملکرد خوب در مرحله مقدماتی جام جهانی و کسب 6 پیروزی در هفت بازی پایانی از جمله دیدار برابر آمریکا و همچنین برتری مقابل نیجریه در آخرین دیدار پیش از آغاز رقابت های جام جهانی، همه انتظار داشتند که کاستاریکا برابر اسپانیا بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

هواداران تیم ملی کاستاریکا انتظار شگفتی سازی برابر تیم پرستاره اسپانیا را نداشتند و به نظر می رسد که ارائه عملکرد خوب و شکست با کمترین اختلاف ممکن، خواسته هواداران تیم ملی این کشور در دیدار برابر لاروخا بود اما هیچ کدام از اینها اتفاق نیفتاد و کاستاریکا بدترین شکست جام را رقم زد.

1768465

کیلور ناواس و هم تیمی هایش در شرایطی با هفت گل تن به شکست دادند که عملکرد آنها برابر لاروخا چیزی بدتر از فاجعه بود. کاستاریکا در تمام طول بازی هیچ موقعیت خطرناکی به روی دروازه اونای سیمون خلق نکرد و حتی یک بار نیز به سمت دروازه اسپانیا شوت نزد. آمار عجیبی که باعث شد آنها به عنوان بدترین تیم جام تاکنون شناخته شوند.

علاوه بر این، کاستاریکا حتی یک موقعیت کرنر نیز به دست نیاورد و از همه عجیب تر، XG یا تعداد گل مورد انتظار تیم لوئیس فرناندو سوارز در این بازی صفر بود!

کاستاریکا همچنین تنها با 18 درصد، یکی از کمترین مالکیت توپ دیدارهای جام را به ثبت رساند تا عملکرد ضعیف و پر انتقاد این تیم مورد تمسخر کاربران در فضای مجازی قرار بگیرد.

 

1768466

دیدگاه‌ها