کد خبر : 1855431 | 04 آذر 1401 ساعت 15:56 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولین شکست پیکان در سوپرلیگ زنان؛

نصر، گربه سیاه تیم‌های مدعی

هفته یازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان با شکست پیکان تهران و پالایش نفت آبادان همراه شد تا با این نتایج نصر و رایزکو به صدر جدول نزدیک شوند.

نصر، گربه سیاه تیم‌های مدعی

به گزارش ورزش سه، ظهر امروز هفته یازدهم سوپرلیگ زنان با انجام چهار دیدار آغاز شد، پیکان بالاخره متحمل اولین شکست فصل خود در مقابل نصر شد و پالایش نفت آبادان در مقابل رایزکو حرفی برای گفتن نداشت، بدین ترتیب و با این نتایج رایزکو و نصر بیش از پیش به صدر جدول نزدیک شوند و در ادامه‌ی رقابت‌ها برای رسیدن به صدر جدول تلاش کنند.

رایزکو صفادشت ۹ – ۳ پالایش نفت آبادان 

رایزکو که پیش از این دیدار با ۲۱ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت، در این دیدار میزبان پالایش نفت آبادان بود که با ۲۲ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفته بود، پالایش برای رسیدن مجدد به صدر جدول و رایزکو برای ماندن در کورس مدعیان نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشتند.
دردقیقه چهار این دیدار با فشار تیم رایزکو این تیم به گل رسید و در ادامه نیمه نخست این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود رایزکو به اتمام رسید.
در شروع نیمه نیز این رایزکو بود که موفق شد دو بار دیگر دروازه پالایش را باز کند اما در ادامه شاگردان پریسا امامی پالایش به  دروازه رایزکو، موفق شدند نتیجه را به پنج بر سه برسانند اما این پایان کار نبود و در ادامه رایزکو موفق شد تا چهار بار دیگر دروازه پالایش را باز کند تا با این نتیجه رایزکو در فاصله دو امتیازی پیکان در صدر جدول قرار بگیرند.

1769313


پیکان تهران ۳ – ۴ نصر فردیس 

نصر که در هفته‌ی گذشته موفق شده بود پالایش را متوقف کند و با این نتیجه سبب صدرنشینی پیکان شود، در هفته یازدهم رقابت‌ها به مصاف پیکان صدر نشین رفت، پیکان که پیش از این در ۱۰ هفته‌ی گذشته هیچ شکستی را متحمل نشده بود علی رغم شروع خوب در نیمه نخست این دیدار و پیروزی یک بر صفر در این نیمه، در نهایت مغلوب شاگردان فاطمه شریف شد و این دیدارخانگی را با نتیجه چهار بر سه به نصر واگذار کرد تا از شکست سنگین پالایش برای ایجاد اختلاف امتیاز بیشتر با این تیم استفاده نکرده باشد.

نتایج چهار دیدار از هفته یازدهم سوپرلیگ زنان به شرح زیر است.

رایزکو صفادشت ۹ – ۳ پالایش نفت آبادان
پیکان تهران ۳ – ۴ نصر فردیس
هیئت فوتبال نطنز ۹ – ۰ صنعت فجر شیراز
مس رفسنجان ۳ – ۲ ملی حفاری ایران

دیدگاه‌ها