کد خبر : 1855671 | 05 آذر 1401 ساعت 15:27 | 25.6K بازدید | 1 دیدگاه

چهره عصبانی و ناامید بعد از شکست

ایران همه چیز گرت بیل را گرفت!

اوضاع برای کاپیتان ولز در بازی دوم اصلا مطابق انتظار پیش نرفت و او در پایان چهره‌ای مستاصل داشت.

ایران همه چیز گرت بیل را گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز در بازی اول و در روزی که ایران با شش گل مغلوب انگلیس شده بود موفق شد امریکا را متوقف کند تا با کسب یک امتیاز ارزشمند از این بازی اوضاع کاملا متفاوتی را با ایران در روز اول تجربه کند.

ولزی‌ها اما از همان دقایق ابتدایی بازی با ایران با تیمی کاملا متفاوت روبه‌رو شدند. به جز دروازه‌بان، ایران در نفرات شروع کننده‌اش در پست‌های مختلف چهار تغییر داشت و در مجموع تیمی جنگنده و باانگیزه‌ مقابل شاگردان رابرت پیج صف آرایی کرده بودند.

یکی از نفرات مطرح و سرشناس این بازی، گرت بیل بود که با شماره ۱۱ و بازوبند کاپیتانی ولز پیش از بازی در کانون توجه قرار داشت اما در جریان بازی میان ستاره‌های پرفروغ ایران، فرصتی برای درخشش پیدا نکرد.

گرت بیل که کاملا توسط ایرانی‌ها مهار شده بود و شاهد شکست دو گله تیمش در بازی ایران بود، پس از مسابقه چهره‌ای پریشان و مغموم به خود گرفته بود‌. جالب اینکه رامین رضاییان و علی کریمی بعد از سوت پایان و در میان خوشحالی‌ها، دلداری به ستاره ولز را فراموش نکردند و به سمت او رفتند.

بیل در این بازی عملکرد ضعیفی داشت و تنها یک بار فرصت شوتزنی پیدا کرد. ۱۹ پاس صحیح داشت و دو دوئل زمینی و هوایی را برنده شد و چهار بار برابر هرکدام از ایرانی‌ها شکست خورد. گرت بیل نمره متوسط ۶.۱ را در این بازی گرفت.

1769981

دیدگاه‌ها