کد خبر : 1855970 | 06 آذر 1401 ساعت 21:32 | 56.9K بازدید | 13 دیدگاه

به خاطر برادرم می‌خواهیم قهرمان جهان شویم

تئو هرناندز فاش کرد که لوکاس، برادر مصدومش لوکاس از آنها خواسته فاتح جام جهانی شوند.

به خاطر برادرم می‌خواهیم قهرمان جهان شویم

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تلخ و شدید لوکاس هرناندز در اولین بازی تیم ملی فرانسه در رقابت های جام جهانی امسال برابر استرالیا باعث شده تئو هرناندز به ترکیب اصلی دیدیه دشان راه یابد. حالا این مدافع جوان مدعی شد خصوصیات هجومی بیشتری در زمین نسبت به برادرش دارد و تفاوت های زیادی بین این دو بازیکن وجود دارد.

1770445

تئو هرناندز گفت: "این واقعا خبر بدی بود و مقابله با چنین مصدومیت طولانی مدتی برای هیچ بازیکنی اصلا آسان نیست. من هر روز با لوکاس صحبت می کنم، او به من می گوید که باید جام جهانی را برای او هم شده که فتح کنیم. ما بازیکنان بسیار متفاوتی هستیم و لوکاس از من ویژگی های دفاعی تر دارد، اما من خیلی بیشتر به سمت دروازه حمله می کنم. من خودم را در هیچ پست دیگری در آینده نمی بینم، زیرا همیشه دوست دارم در پست دفاع چپ بازی کنم.

سریع ترین بازیکن تیم ملی فرانسه؟ کیلیان امباپه واقعا سریع است، اما در ترکیب ما عثمان دمبله، کینگزلی کومان و دیگران را نیز داریم و بنابراین دشوار است که بگوییم کدام بازیکن از همه سریع‌تر است. من بسیار خوشحالم که به تیم ملی فرانسه دعوت شدم و می‌خواهم در مسابقه بعدی هم بازی کنم. البته انتخاب ترکیب به طور طبیعی به مربی بستگی دارد. بازی کردن کنار امباپه و آدرین رابیو واقعا لذت بخش است و ما به خوبی با هم کنار می آییم."

دیدگاه‌ها