کد خبر : 1856208 | 08 آذر 1401 ساعت 00:18 | 41.1K بازدید | 5 دیدگاه

گرت بیل: مقابل ایران با تمام توان تلاش کردیم

گرت بیل می‌گوید بازی فردای ولز مقابل انگلیس آخرین بازی ملی او نخواهد بود و ولزی‌ها با تمام وجود برای پیروزی به میدان خواهند رفت.

گرت بیل: مقابل ایران با تمام توان تلاش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل انگلیس در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و در کنار رابرت پیج، سرمربی این تیم، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

با وجود برخی شایعات درباره اینکه بیل قصد دارد بعد از بازی فردا و در صورت حذف شدن ولز از جام جهانی از فوتبال ملی خداحافظی کند او این شایعات را تکذیب کرد. بیل همچنین گفت با اینکه ولز از شکست در بازی قبلی مقابل ایران ناراحت است ولی روحیه‌اش را نباخته و با هدف پیروزی مقابل انگلیس صف‌آرایی خواهد کرد.

ستاره بزرگ ولز در این کنفرانس خبری در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

1771711

شکست در مقابل ایران فراموش شده؟
ما هم از شکست‌مان و هم از عملکردی که داشتیم ناراحت هستیم. ولی فوتبال همین است. ما در جام جهانی هستیم و هیچ بازی‌ای قابل پیش‌بینی نیست. ما همیشه با تمام قوا بازی می‌کنیم و کم نمی‌گذاریم. در روزهای اخیر به شدت در تلاش هستیم تا جبران کنیم.

بیل برای نتیجه گرفتن ولز احساس مسئولیت می‌کند؟
نه چون ما یک تیم هستیم. ما یک ملتیم و برای همدیگر و در کنار هم تلاش می‌کنیم. تیم است که موفق می‌شود و نه یک شخص. شکی نیست دوست داشتیم پیروز بشویم و خیلی بهتر از این کار کنیم ولی فوتبال سخت است. اگر ساده بود که ما مدعی فتح جام جهانی بودیم. ما فردا هم در کنار هم هستیم و با تمام توان مقابل انگلیس بازی می‌کنیم.

آخرین بازی ملی برای گرت بیل بازی فردا است؟
نه. اینطور نیست.

پیروزی مقابل انگلیس برایت چه معنایی دارد؟
اگر فردا این اتفاق افتاد و پیروز شدیم به شما خواهم گفت.

1771712

دیدگاه‌ها