کد خبر : 1856372 | 08 آذر 1401 ساعت 21:19 | 30.5K بازدید | 4 دیدگاه

بیرانوند برای ثبت رکورد به بازی بزرگ رسید

کارلوس کی روش تصمیم گرفت در بازی با آمریکا درون چارچوب دروازه تیمش تغییر ایجاد کند.

بیرانوند برای ثبت رکورد به بازی بزرگ رسید

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا مشخص شد که برخلاف بازی گذشته مقابل ولز علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

کارلوس کی روش بعد از مصدومیتی که مقابل انگلیس برای بیرانوند پیش آمد، دوست داشت مقابل ولز هم از این دروازه بان استفاده کند اما فدراسیون جهانی فوتبال چنین اجازه ای را به خاطر خطرات احتمالی برای سلامتی بیرانوند صادر نکرد. با این حال سیدحسین حسینی در دومین بازی وظیفه حراست از دروازه ایران را برعهده گرفت و توانست عملکرد خوبی نیز داشته باشد.

با وجود نمایش درخشان حسینی و ثبت کلین شیت توسط او در بازی با ولز اما کی روش با توجه به رسیدن بیرانوند ریسک نکرده و از دروازه بان شماره یک تیمش مقابل آمریکا استفاده کرده است. بیرانوند البته هنوز به طور کامل از ناحیه بینی بهبود پیدا نکرده اما تصمیم کی روش حضور دوباره او درون چارچوب است.

با این تفاسیر اگر دیدار با انگلیس را هم در آمار حساب کنیم، بیرانوند برای پنجمین بار در تاریخ جام های جهانی درون دروازه تیم ایران خواهد ایستاد و انگیزه زیادی دارد تا به اولین گلر ایرانی تبدیل شود که بیش تر از یک کلین شیت را به ثبت خواهد رساند. بیرانوند در بازی با مراکش در مسابقه اول جام جهانی 2014 نیز دروازه اش را بسته نگه داشته بود و حالا به دنبال یک کلین شیت دیگر است.

1772210

دیدگاه‌ها