کد خبر : 1856605 | 09 آذر 1401 ساعت 21:50 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

نام ناجی آلمان در لیست بایرن مونیخ قرار گرفت

نیکلاس فولکروگ، مهاجم 29 ساله تیم ملی آلمان، مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

نام ناجی آلمان در لیست بایرن مونیخ قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از جدایی روبرت لواندوفسکی هنوز موفق به جذب یک گزینه جانشین نشده و به نظر می رسد توافق با هری کین در فصل تابستان آینده نیز کار آسانی نخواهد بود. نیکلاس فولکروگ در دومین دیدار تیم ملی آلمان در جام جهانی ناجی این تیم شده و با گلزنی برابر اسپانیا در دقایق پایانی، شانس این تیم برای صعود به دور بعد را زنده نگه داشت و حالا ممکن است به زودی سرنوشت متفاوتی برای این بازیکن رقم بخورد.

1770985

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد سران بایرن مونیخ در روزهای اخیر در حال بررسی شرایط جذب نیکلاس فولکروگ، مهاجم آلمانی و 29 ساله وردربرمن هستند. آنها از هم تیمی های آلمانی این بازیکن در کمپ تیم ملی در مورد این بازیکن سوال کرده اند و بازخورد از سوی بازیکنان در مورد نیکلاس فولکروگ مثبت بوده است. اگرچه قرارداد فولکروگ تا سال 2025 اعتبار دارد، اما وردربرمن در شرایط مالی دشواری قرار داشته و به پول نیاز دارد و به همین دلیل انتقالی با رقم کمتر از 10 میلیون یورو برای این بازیکن در فصل زمستان واقع بینانه خواهد بود.

در حال حاضر آینده اریک چوپو موتینگ در بایرن مونیخ نامشخص بوده و در هاله ای از ابهام قرار دارد. برنامه باشگاه این است که قرارداد بازیکنان بالای 30 سال را فقط یک فصل تمدید کند، اما مدیر برنامه این بازیکن می خواهد قراردادی دو الی سه ساله برای موکلش در تیمی دیگر را نهایی سازد. علاوه بر این فولکروگ به اندازه نصف دستمزد چوپو درآمد دارد و از این جهت نیز او گزینه مناسبی برای بایرن مونیخ خواهد بود.

دیدگاه‌ها