کد خبر : 1856634 | 10 آذر 1401 ساعت 01:00 | 21.1K بازدید | 21 دیدگاه

نتیجه دوئل دو ستاره: مسی درخشید، لواندوفسکی نه

در بازی آرژانتین و لهستان همه نگاه‌ها به دو چهره بزرگ دیگر جام یعنی لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی دوخته شده بود که با تیم‌های ملی‌شان آرژانتین و لهستان به مصاف هم رفته بودند.

نتیجه دوئل دو ستاره: مسی درخشید، لواندوفسکی نه

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه از چهره‌های مورد توجه این جام جهانی تا کنون کریستیانو رونالدو، نیمار و کیلیان امباپه به تیم‌هایشان صعود به مرحله یک‌هشتم را قطعی کرده‌اند امشب همه نگاه‌ها به دو چهره بزرگ دیگر جام یعنی لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی دوخته شده بود که با تیم‌های ملی‌شان آرژانتین و لهستان به مصاف هم رفته بودند.

1773047

رابرت لواندوفسکی، ستاره سابق بایرن مونیخ و فعلی بارسلونا، در این بازی مورد توجه دوربین‌ها بود و هر لبخند و هر ژست او از دید دوربین‌ها مخفی نمی‌ماند. این موضوع درباره لیونل مسی هم صدق می کرد. اما در نهایت لیونل مسی با اینکه یک پنالتی از دست داد ولی تاثیرگذاری‌اش در جریان بازی به مراتب بیشتر از لواندوفسکی بود.

مسی در جریان مسابقه به همه جای زمین سرکشی می‌کرد، در خط میانی توپ می‌گرفت، پاسهای عالی به هم‌تیمی‌هایش می‌داد و به سمت دروازه حریف شوت می‌زد. اما لواندوفسکی عملا از جریان بازی لهستان خارج بود. شاید به همین خاطر بود که لواندوفسکی وقتی در پایان مسابقه مسی و آرژانتینی‌ها در حال جشن گرفتن پیروزی و صدرنشینی‌شان بودند در دایره میانی زمین سرش را پایین انداخته بود و ترجیح می‌داد به آنها نگاه نکند. اما هم‌تیمی‌های لواندوفسکی بعد از چند ثانیه به سراغ ستاره تیم‌شان آمدند تا با او جشن صعود به عنوان تیم دوم گروه را برگزار کنند. امشب لوا با اینکه در دوئل با مسی شکست خورد ولی همچنان فرصت دارد تا در بازی یا بازی‌های بعدی لهستان بدرخشد و خودش را به عنوان یکی از ستاره‌های این جام جهانی ثابت کند.

1773048

دیدگاه‌ها