کد خبر : 1856782 | 10 آذر 1401 ساعت 21:44 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال در فرانسه: یک گروه علیه یک مدافع!

بنجامین پاوارد، مدافع راست تیم ملی فرانسه، روزهای دشواری را در ترکیب این تیم سپری می‌کند.

جنجال در فرانسه: یک گروه علیه یک مدافع!

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم شکست با یک گل مقابل تونس، فرانسه به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی جام جهانی شد و حالا آنها ابتدای هفته بعد به مصاف لهستان خواهند رفت. اما به نظر می رسد همچنان تنش هایی در رختکن این تیم در مورد یک بازیکن وجود دارد. نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد برخی از بازیکنان فرانسه از جمله عثمان دمبله، عملکرد و سطح بنجامین پاوارد را مورد انتقاد قرار داده و او را گزینه مناسبی برای حضور در ترکیب ثابت این تیم نمی دانند.

حتی پاوارد پس از بازی اول فرانسه با استرالیا مستقیما از سوی دیدیه دشان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و بزرگ ترین حامی خود را در رختکن از دست داد. البته سرمربی فرانسه معمولا طرفدار پاوارد بوده و از این بازیکن حمایت می کند، اما دشان نیز از زبان بدن این بازیکن و حرکات او در اولین بازی ناراضی بود. البته سایر بازیکنان ارشد تیم فرانسه مانند هوگو لوریس و اولیویه ژیرو، از پاوارد حمایت می کنند. این بازیکن پس از ژول کُنده و اکسل دیاسی که دیروز مقابل تونس بازی کردند، در پست مدافع راست تبدیل به انتخاب سوم دیدیه دشان شده و اوضاع مناسبی در رختکن ندارد.

1773523

جالب اینجاست وضعیت در رده باشگاهی نیز برای بنجامین پاوارد چندان مناسب نبوده و او در هفته های منتهی به جام جهانی با یولیان ناگلزمان و کادر فنی دچار چالش و تنش شد. قرارداد این بازیکن با بایرن مونیخ به زودی به پایان می رسد و در صورت ادامه این روند، پاوارد تمایلی به تمدید قرارداد و ماندن در این باشگاه پرافتخار آلمانی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها