کد خبر : 1856938 | 11 آذر 1401 ساعت 19:02 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

آمار حیرت آور یک نظرسنجی

20 درصد مراکشی‌ها می‌گویند تا فینال جلو می‌روند!

روزنامه المغرب 24 در توصیفی جالب، حکیم زیاش را «هنرمند فوتبال مراکش» قلمداد کرد.

20 درصد مراکشی‌ها می‌گویند تا فینال جلو می‌روند!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی مراکش در آخرین دیدار خود در گروه F جام جهانی 2022 قطر، با نتیجه 2-1 کانادا را شکست داد و با 7 امتیاز، به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها راه یافت.

رسانه‌های مراکش پس از این مسابقه، به صعود تاریخی تیم ملی کشور خود پرداختند. روزنامه «المنتخب» نوشت: «شیرهای اطلس به یک دستاورد 36 ساله رسیدند. پس از این دستاورد تاریخی، جشن‌های گسترده‌ای در شهرها برپا شده است.»

روزنامه «الاتحاد الاشتراكی» هم نوشت: «شیرها، شیر می‌مانند... از شما ممنونیم. شیرهای اطلس در دوحه غرش می‌کنند. الرکراکی برنده است.»

روزنامه «الصباح» هم عنوان کرد که تیم ملی مراکش به یک دستاورد استثنایی در جهان عرب دست یافته و جشن‌های بزرگی را در خیابان‌های این کشور برپا کرده است.

«الجریده 24» نوشت: «مراکش پس از حذف قطر، تونس و عربستان سعودی، تنها نماینده اعراب در یک هشتم نهایی است.»

این روزنامه در ادامه به بررسی نتایج یک نظرسنجی پرداخت و نوشت: «مراکشی‌ها علاقه زیادی به جام جهانی دارند و 20 درصد از هواداران، انتظار دارند این تیم به فینال برسد!»

روزنامه «العلم» هم در گزارشی درباره درخشش مراکش نوشت و از تکرار افتخارآفرینی جام جهانی 1986 خبر داد. این روزنامه همچنین از هواداران مراکشی که برای برپایی جشن به خیابان‌ها آمده‌اند، تمجید کرد.

همچنین روزنامه «المغرب 24» با تمجید از حکیم زیاش، او را هنرمند نامید و تاکید کرد که تیم ملی مراکش با صعود به مرحله یک هشتم، به یک رکورد دست یافته است.

روزنامه «الایام» نیز نوشت: «تاریخ؛ ای مراکش... دستاوردی تاریخی برای شاگردان رکراکی.» الایام همچنین از سطح خوب ارائه شده توسط یاران زیاش تمجید کرد.

دیدگاه‌ها