کد خبر : 1857106 | 12 آذر 1401 ساعت 16:12 | 36.3K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره‌هایی که خیلی زود به خانه برگشتند

سه غول اروپایی از حذف بزرگان جام جهانی خوشحالند

با حذف غیر منتظره برخی تیم‌های نامدار در دور گروهی جام جهانی بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا شاهد بازگشت ستاره‌های خود خواهد بود.

سه غول اروپایی از حذف بزرگان جام جهانی خوشحالند

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر دیروز جمعه به پایان رسید و دنیا شاهد خروج نیمی از تیم های حاضر در جام جهانی بود. غافلگیری های قابل توجهی در بین تیم های حاضر وجود داشت و با حذف نام های بزرگی مانند آلمان، بلژیک، دانمارک و اروگوئه مسیر جام خلاف پیشبینی‌ها پیش رفت.

علی‌رغم کنار رفتن آن نام‌های مطرح، خروج زودهنگام آنها به نفع بعضی باشگاه‌های بزرگ اروپایی بود. آنها حالا بعضی از ستاره‌های خود را زودتر در اختیار می گیرند و به آنها اجازه استراحت خواهند داد.

بایرن بزرگترین ذینفع این ماجرا بود و با حذف آلمان، مانوئل نویر، جاشوا کیمیش، لئون گورتسکا، سرژ گنابری، توماس مولر، جمال موسیالا و لروی سانه به مونیخ باز می‌گردند. غول باواریایی همچنین با حذف کانادا و کامرون آلفونسو دیویس و ماکسیم چوپوموتینگ را نیز در اردوی خود خواهد دید تا در مجموع با پایان دور گروهی ۹ بازیکن در اختیار کادرفنی بایرن قرار بگیرند.

رئال مادرید دومین باشگاه بزرگی بود که از اتفاقات رقم خورده در دور گروهی با بازگشت 4 بازیکن سود می‌برد. خداحافظی زودهنگام بلژیک به بازگشت تیبو کورتوا و ادن هازارد به قلعه برنابئو کمک کرد. همچنین فدریکو والورده اروگوئه‌ای و آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی نیز با حذف تیم‌های‌شان باید به مادرید بازگردند.

بارسلونا نیز در این روزها شاهد بازگشت ۳ بازیکن خود یعنی آندریاس کریستنسن دانمارکی، تراشتگن دروازه‌بان تیم ملی آلمان و رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای خواهد بود.

دیدگاه‌ها