کد خبر : 1857410 | 14 آذر 1401 ساعت 01:43 | 5.3K بازدید | 3 دیدگاه

ساوت‌گیت: انگلیس مقابل دروازه حریف بی‌رحم بود

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از پیروزی مقابل سنگال عملکرد شاگردانش را در این بازی را ستایش کرد و گفت نقطه قوت سه‌شیرها بی‌رحمی در مقابل دروازه حریف بوده است.

ساوت‌گیت: انگلیس مقابل دروازه حریف بی‌رحم بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر به مصاف سنگال رفت و موفق شد با گلهای جردن هندرسون، هری کین و بوکایو ساکا حریف آفریقایی‌اش را 3-0 شکست بدهد.

ساوت‌گیت در پایان بازی ضمن تمجید از همه بازیکنان انگلیس از دو ستاره خط میانی‌اش جردن هندرسون و جود بلینگام که روی گل اول انگلیس هم نقش مستقیم داشتند به عنوان دو بازیکن برجسته انگلیس در این بازی یاد کرد.

1775443

سرمربی انگلیس در پایان مسابقه در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

ساوت‌گیت بعد از این پیروزی بیشتر از چه چیزی خوشحال است؟
بیشتر از همه از چه چیزی خوشحالم؟ از بی‌رحمی ما در مقابل دروازه حریف و موثر بازی کردن تیم. انگلیس امشب چه زمانی که توپ را در اختیار داشت و چه در زمانی که بدون توپ بازی می‌کرد بی‌ عیب و نقص بود.

نقاط قوت و ضعف انگلیس
در بیست و پنج تا سی دقیقه اول وقتی توپ را به دست می‌آوردیم کمی کند بودیم ولی در طول بازی بهترین موقعیت‌های ما زمانی به دست آمد که توپ را از حریف گرفتیم.

ستاره‌های برجسته انگلیس در این مسابقه
به نظرم جود بلینگام و جردن هندرسون از این نظر استثنایی بودند. آنها دو ستاره برجسته انگلیس در بازی امشب بودند. آنها هر دو جلوتر را می‌بینند و به جلوتر فکر می‌کنند. هندرسون کمتر برای انگلیس گل می‌زند ولی امشب عالی کار کرد. او مثل نخ تسبیحی بود که انسجام تیم را حفظ کرد. هندو یک رهبر واقعی است.

دیدگاه‌ها