کد خبر : 1857432 | 14 آذر 1401 ساعت 09:34 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

دشان: دیدار برابر لهستان بهترین بازی امباپه نبود

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که کیلیان امباپه می‌تواند نمایش بسیار بهتری داشته باشد.

دشان: دیدار برابر لهستان بهترین بازی امباپه نبود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی لهستان رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این پیروزی باعث شد که آنها به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 صعود کنند و حالا باید برابر تیم ملی انگلیس قرار بگیرند که با پیروزی مقابل سنگال به این مرحله راه پیدا کرده است. 
کیلیان امباپه مهره کلیدی فرانسه در بازی برابر لهستان بود و موفق شد دو گل تماشایی برای این تیم به ثمر برساند تا رکورد جدیدی را برای خودش به ثبت رسانده باشد. 

1775314

دشان پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« همه ما به خوبی با کیلیان آشنا هستیم. ما پیش از این هم عملکرد او را دیده بودیم. او حرفش را در زمین فوتبال می‌زند. با این حال باید بگویم که این بهترین بازی کیلیان نبود. قصد ندارم او را به هیچ چیز متهم کنم و او هم خودش به خوبی این را درک می‌کنم اما کیلیان بازیکنی است که می‌تواند هر بازی را در یک لحظه تغییر دهد.»
سرمربی تیم ملی فرانسه با اشاره به نقش مهم امباپه در موفقیت تیمش اضافه کرد:« او با لذت بسیار زیادی بازی می‌کند. ما می‌خواهیم این لبخندها را با او شریک شویم. فرانسه امشب به عملکرد خوب امباپه نیاز داشت و به آن هم رسید.»

دیدگاه‌ها