کد خبر : 1857493 | 14 آذر 1401 ساعت 14:40 | 12.1K بازدید | 6 دیدگاه

جلد اکیپ به افتخار امباپه: خدا پادشاه را حفظ کند

تیتر یک امروز نشریه اکیپ به درخشش شب گذشته کیلیان امباپه برابر لهستان و دبل تماشایی او اختصاص یافته است.

جلد اکیپ به افتخار امباپه: خدا پادشاه را حفظ کند

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه با ثبت دو گل در جدال فرانسه برابر لهستان در یک هشتم نهایی جام جهانی، اکنون با پنج گل زده در صدر جدول برترین گلزنان جام جهانی قطر قرار دارد. مهاجم 23 ساله فرانسوی‌ها که در دیدار با لهستان توانست آمادگی بالای خود را با دو گل زیبا به شزنی بزند، اکنون با 5 گل زده، برتر از دوره قبلی که این تیم توانسته بود در روسیه عنوان قهرمانی را از آن خود کند، عمل کرده است.

1775342

امباپه در دوره قبلی جام جهانی موفق شده بود 4 گل به ثمر برساند و اکنون در فاصله سه بازی احتمالی دیگر فرانسه تا پایان رقابت‌ها، به 5 گل رسیده است. ستاره 23 ساله پی اس جی نفر اول فرانسوی ها در جام جهانی است و در بازی یک چهارم نهایی مقابل انگلیس نیز امید اول مردم کشورش برای صعود به نیمه نهایی خواهد بود. 

1775623

روزنامه اکیپ فرانسه جلد امروز خود را به درخشش امباپه اختصاص داده و تیتر یک این نشریه نیز به بهانه رویارویی با انگلیس انتخاب شده استخدا پادشاه ما را حفظ کند.»

دیدار فرانسه و انگلیس اولین برخورد این دو تیم در مرحله حذفی ادوار جام جهانی است و هر دو تیم در بهترین فرم ممکن به این بازی رسیده اند. باید دید در آن بازی امباپه تیم پیروزی را تعیین خواهد کرد یا هری کین و رفقا.

دیدگاه‌ها