کد خبر : 1858635 | 20 آذر 1401 ساعت 17:36 | 28.9K بازدید | 2 دیدگاه

اورلین شوامنی:

در مورد کاپیتان ما مزخرف می‌گویید!

اورلین شوامنی پس از پیروزی فرانسه در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل انگلیس، مطبوعات این کشور را مورد هدف قرار داد.

در مورد کاپیتان ما مزخرف می‌گویید!

به گزارش "ورزش سه"، هوگو لوریس بارها در انگلیس مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته و بسیاری او را گزینه مناسبی برای حضور درون دروازه تاتنهام نمی دانند. اما کاپیتان تیم ملی فرانسه دیشب برابر سه شیرها نمایش درخشانی داشت و چند بار مانع گلزنی بازیکنان این تیم شد. حالا اورلین شوامنی، زننده گل اول فرانسه، به دفاع از عملکرد کاپیتان تیمش پرداخته است.

اورلین شوامنی گفت: "بر اساس ادعای مطبوعات انگلیسی، هوگو لوریس ضعیف ترین بازیکن تیم ما محسوب می‌شود، اما این‌ها مشتی مزخرفات است. همیشه هر چیز در رسانه ها گفته می شود، اما مهم ترین چیز این است که ما خودمان را به گروه ثابت کنیم و هوگو لوریس در دیدار مقابل انگلیس موفق به انجام این کار شد. ما واقعا خوشحالیم که چنین دروازه‌بانی را در تیم خود داریم.

1778510

ما بسیار خوب بازی کردیم و همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای ما شد. اما ما توانستیم با تمام توان بازی کرده، دوباره به گل برسیم و در نهایت صعود کنیم. هر بار که از یک مسابقه برمی گردیم در هتل از ما پذیرایی می کنند و یک جشن کوچک از طرف کارکنان برگزار می شود که این فوق العاده است و امیدواریم بعد از این دو مسابقه دیگر نیز این اتفاق رخ دهد.

کسب عنوان قهرمانی؟ ما باید ابتدا بازی بعدی را ببریم. برای رقابت با تیم باکیفیت مراکش به خوبی آماده شویم و سپس می توانیم به این هدف نیز فکر کنیم. ما کم کم احساس می کنیم که یک گروه واقعی در اینجا شکل می‌گیرد. این دیدار برای ما خیلی سخت بود، اما این جام جهانی است."

دیدگاه‌ها