کد خبر : 1859083 | 23 آذر 1401 ساعت 08:20 | 29.2K بازدید | 8 دیدگاه

آرژانتین سرتر بود و بازی را بُرد

اعتراف یک کروات: پنالتی، عامل باخت ما نبود

هافبک تیم کرواسی و جانشین لوکا مودریچ می‌گوید پنالتی جنجالی، عامل اصلی شکست این تیم نبوده است.

اعتراف یک کروات: پنالتی، عامل باخت ما نبود

به گزارش "ورزش سه"، لورو مایر شب گذشته برای دقایقی در ترکیب کرواسی قرار گرفت و جانشین لوکا مودریچ، کاپیتان شماره ۱۰ کرواسی، شد. او پس از بازی نیز در جمع خبرنگاران حضور یافت و مصاحبه نسبتا کاملی را انجام داد.

* در مورد بازی و شکست مقابل آرژانتین؟
بازی را خوب شروع کردیم. از روی پنالتی گل خوردیم که حالا دیگر مهم نیست درست باشد یا نه. پس از آن به سرعت گل دوم را دریافت کردیم. در چنین دیداری، مقابل تیمی مانند آرژانتین، نمی‌توانید این اجازه را به خودتان بدهید که اینطوری گل بخورید. در این سطح هر اشتباهی منجر به مجازات می‌شود. باید به آرژانتین تبریک بگوییم و برای کسب مقام سوم آماده شویم.

* پنالتی عامل اصلی شکست بود؟
اینطور نیست، اما باز هم به طور واقع بینانه پنالتی بازی را تغییر داد. بعد از آن برگشتن به بازی سخت بود. واقعیت این است که این دلیل اصلی شکست ما با این نتیجه نیست. شکست ما اتفاق افتاد چون آنها بهتر بودند. باید به آرژانتین تبریک گفت و تمام تلاش خود را در مسابقه برای مقام سوم به کار بگیریم و امیدوارم که این مدال را کسب کنیم.

* به جای مودریچ وارد زمین شدی، آیا این تعویض معنای خاصی داشت؟
همچین چیزی را از من نپرسید، امیدوارم لوکا برای مدت طولانی برای کرواسی بازی کند و من اینجا هستم تا هر نقشی که به من داده شود، به عنوان یک بازیکن از روی نیمکت یا فیکس، انجام دهم.

1779995

* اگر در ابتدای تورنمنت سناریوی حذف در نیمه نهایی به شما پیشنهاد می‌شد، مورد قبولتان بود؟
همه ما در این شرایط آرزوی مدال طلا را داشتیم، اما متاسفانه اینطور نشد. من هنوز معتقدم که می‌توانیم مدال بگیریم. این مدالی است که ملت از ما خواهد پذیرفت.

* کدام تیم خطرناک تر است، فرانسه یا مراکش؟
البته که فرانسه خطرناک تر است، اما مراکش هم قدرت تیمی بالایی را نشان داده و با شایستگی به نیمه نهایی رسیده است ما آن مسابقه را تماشا خواهیم کرد و حریفمان هر کسی باشد، برایش آماده خواهیم شد.

* شکست برای مودریچ چقدر سخت بود، آیا گریه می‌کرد؟
حتما برایش خیلی سخت بوده است. او هم مثل همه ما دوباره رویای فینال و کسب مدال طلا را در سر داشت. برای همه ما سخت بود.

دیدگاه‌ها