کد خبر : 1859098 | 23 آذر 1401 ساعت 09:44 | 558 بازدید | 0 دیدگاه

اولین دوره بین المللی مربیگری و داوری ماهیگیری

سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی از برگزاری اولین دوره بین المللی داوری و مربیگری ماهیگیری و تشکیل اولین تیم ملی این رشته خبر داد.

اولین دوره بین المللی مربیگری و داوری ماهیگیری

به گزارش "ورزش سه" وبه نقل از مهر، رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی در دیدار با امیر مصدق رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی در خصوص اهداف کوتاه مدت و بلند مدت انجمن ماهیگیری ورزشی و تشکیل اولین تیم ملی در استایل های کارپفیشینگ و ترولینگ و اسپینینگ بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه رضا شجیع حمایت همه جانبه خود را از این رشته ورزشی، جذاب و پر طرفدار و مدال آور اعلام نمود و ابراز امیدواری کرد که در آینده نه چندان دور شاهد پیشرفت چشمگیر این ورزش جذاب در قطب این رشته یعنی جزیره زیبای کیش خواهیم بود.

مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری اولین دوره بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز» در تاریخ اوایل اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور ورزش های ساحلی ‌و دریایی از جمله ماهیگیری ورزشی خیر داد و افزود: با تصمیم ستاد برگزاری بازی ها، مسابقات ماهیگیری ورزشی در ۳ استایل در این رویداد بی سابقه حضور خواهد داشت.

1780028

وی در پایان خاطر نشان کرد: باتوجه به پتانسیل بالای ماهیگیری ورزشی و طرفداران زیاد این رشته در سطح دنیا ، و وجود زیر ساخت های مناسب رویداد های جهانی و بین المللی در جزیره زیبای کیش، اماده برگزاری دوره های بین المللی مربیگری و داوری ماهیگیری و مسابقات مختلف این رشته در سطح آسیایی و ‌جهانی هستیم.

دیدگاه‌ها