کد خبر : 1859436 | 24 آذر 1401 ساعت 23:27 | 6.5K بازدید | 9 دیدگاه

گزارش از تمرین فرانسه: رابیو و اوپامکانو آماده‌اند

روزنامه‌های فرانسوی در تازه‌ترین گزارش‌ها از اردوی تیم ملی این کشور می‌گویند آدرین رابیو و اوپامکانو شرایط بهتری دارند و تنها در وضعیت سلامت کینگزلی کومان بهبودی مشاهده نمی‌شود.

گزارش از تمرین فرانسه: رابیو و اوپامکانو آماده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، سرماخوردگی ویروسی در روزهای اخیر مهم‌ترین نگرانی تیم ملی فرانسه بوده است. سه بازیکن فرانسه، آدرین رابیو، دایو اوپامکانو و کینگزلی کومان به دلیل ابتلا به سرماخوردگی نتوانستند در دیدار مقابل مراکش در نیمه‌نهایی جام جهانی به میدان بروند.

رابیو، اوپامکانو و کومان در دیدار مقابل انگلیس در یک‌چهارم نهایی حضور داشتند ولی بعد دچار مشکل شده و دیدار نیمه‌نهایی را از دست دادند. دیشب بعد از دیدار مقابل مراکش وقتی خبرنگاران از دیدیه دشان درباره شرایط این سه بازیکن پرسیدند او از پاسخ مستقیم به سوال آنها طفره رفت.

درحالیکه واکنش سرمربی فرانسه باعث شده بود نگرانی‌ها از رسیدن این سه بازیکن به مسابقه فینال جام جهانی افزایش یابد رسانه‌های فرانسوی دقایقی پیش در آخرین گزارش‌های خود از کمپ خروس‌ها خبرهای مثبتی درباره این سه نفر مخابره کردند.

1780921

روزنامه فیگارو می‌گوید در آخرین ساعت‌ها شرایط سلامت رابیو و اوپامکانو رو به بهبود است. آنها امروز عصر در تمرین تیم ملی فرانسه شرکت کرده‌اند و به نظر می‌رسد در صورت صلاحدید دیدیه دشان می‌توانند روز یکشنبه در مقابل آرژانتین به میدان بروند. تنها بازیکنی که همچنان در شرایطش بهبودی حاصل نشده کینگزلی کومان است.

1780922

به گزارش این روزنامه، در تمرین امروز عصر فرانسه اوپامکانو در کنار بازیکنانی که دیشب در استادیوم البیت نیمکت‌نشین بودند یا به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شدند تمرین کاملی انجام داد. بازیکنان فیکس فرانسه در بازی دیشب امروز را در سالن بدنسازی گذراندند.

آدرین رابیو هم به همراه بدنساز خروس‌ها تمرین کرد. تمرین سبکی شامل دویدن دور زمین و دیگر نرمش‌های اختصاصی که برای او تدارک دیده شده بود. اما سرزندگی رابیو نشان می‌داد او شرایط خوبی دارد و تا سه روز دیگر مسلما به شرایط ایده‌آل خواهد رسید.

دیدگاه‌ها