کد خبر : 1859505 | 25 آذر 1401 ساعت 13:53 | 2.7K بازدید | 1 دیدگاه

بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم؛

باویه: هنوز چیزی برای فولاد تمام نشده است

علیرضا باویه می‌گوید فولاد خوزستان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در ادامه فصل برای حضور در جمع مدعیان لیگ برتر می‌جنگد.

باویه: هنوز چیزی برای فولاد تمام نشده است

به گزارش ورزش سه، علیرضا باویه، هافبک تیم فولاد خوزستان، در حاشیه تمرین امروز این تیم که در حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شکر یک اردوی خارجی در دبی داشتیم و دو بازی دوستانه هم برابر الشارجه و شباب الاهلی برگزار کردیم و توانسنیم تا حدودی به دستورات تاکتیکی آقا جواد [نکونام] نزدیک شویم. در مجموع قبل از شروع لیگ توانستیم تمرینات‌مان را به خوبی پیش ببریم و بازی‌های دوستانه خیلی خوبی هم داشتیم.

او سپس درباره شرایط فولاد برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: پیش از این اردو، تیم ما کامل نبود اما در این اردو تیم کامل شد و همه بچه‌ها رسیدند و مشکل مصدوم‌ها و افرادی که مشکل خروج از کشور داشتند، حل شد. بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم تا بتوانیم امتیازاتی را که در نیم فصل اول از دست داده‌ایم، جبران کنیم و با توجه به اینکه تنها نماینده ایران در آسیا هستیم، بتوانیم از این عنوان دفاع کنیم.

باویه در ارزیابی دو بازی دوستانه فولاد در امارات گفت: چنین بازی‌هایی بین‌المللی محسوب می‌شود و می‌تواند به تیم و حتی خودِ من که جوان هستم کمک کند و حتی بازیکنان باتجربه هم می‌توانند از این مسابقات، تجربه بیشتری کسب کنند. این بازی‌ها باعث می‌شود تا هم در لیگ ایران و هم در آسیا بهتر و قوی‌تر نتیجه بگیریم.

هافبک فولاد در پاسخ به اینکه آیا این تیم در ادامه فصل، شانس حضور در جمع مدعیان را خواهد داشت گفت: هنوز حتی نیم فصل اول لیگ برتر هم تمام نشده و چهار مسابقه دیگر باقی مانده است. ما هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم. درست است که امتیازات مهمی را از دست دادیم که می‌توانست در جدول، کمک زیادی به ما کند ولی باز هم تاکید می‌کنم که هنوز نیم فصل اول هم‌ تمام نشده و این چهار بازی می‌تواند به روند رشد تیم ما کمک کند.

باویه در پایان در واکنش به اینکه حضور جواد نکونام در فولاد، چقدر به بازیکنان جوانی مثل او کمک کرده است، گفت: من چهار سال است که این افتخار را دارم که شاگرد آقا جواد باشم. باور کنید هر روز تمرین کردن کنار ایشان می‌تواند یک یا دو سال به فوتبال شما کمک کند چون هر روز یک نکته، درس و تجربه جدید یاد می‌گیرید. از طرفی نوع کار کردن و سختکوشی آقا جواد باعث می‌شود که شما هم سختکوش شوید و در هر زمینه‌ای، حتی بیرون از فوتبال، پیشرفت کنید.

دیدگاه‌ها