کد خبر : 1859811 | 27 آذر 1401 ساعت 09:45 | 5K بازدید | 2 دیدگاه

چرا؟ تصمیمات و اتفاقات مس علیه پیشرفت ها!

اخباری که این روزها در تیم مس رفسنجان به گوش می رسد ناراحت کننده است و گویی دامنه استعفاء فراتر از سرمربی رفته است.

چرا؟ تصمیمات و اتفاقات مس علیه پیشرفت ها!

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب مدیر عامل جدید برای باشگاه مس موجب واکنش باشگاه شده است و باشگاه مس رفسنجان آن را غیر قانونی خواند! به همین  خاطر محمد ربیعی در واکنش به اتفاقات رخ داده در باشگاه از سمت خود استعفاء داد و همان طور که اشاره شد، دامنه این استعفاء به نفرات دیگر هم کشیده شده است و همه این ها در حالی است که تیم باید آغاز گر هفته دوازدهم لیگ برتر باشد و در ادامه بی وقفه بازی های خود را در لیگ برتر دنبال کند.

بروز این اتفاق در مس جدا از واکاوی از درستی یا نادرستی آن ناراحت کننده است. مس یکی از تیم های باثبات فوتبال کشور در سال های اخیر بوده و بعد از قهرمانی در لیگ یک در لیگ برتر هم حضور شایسته ای داشته و در یک کلام باید گفت، امروز مس رفسنجان به لطف تلاش های صورت گرفته از سوی کادر مدیریتی و هم چنین کادر فنی یکی از تیم های قابل احترام لیگ برتر است و حیف است، به خاطر این تغییرات دستخوش ناهماهنگی شود و در ادامه نتایجی بگیرد که موجب ناراحتی شود.

1744561

بدون شک دلیل اصلی درخشش مس رفسنجان در فوتبال کشور در سال های اخیر ثبات چه در بخش مدیریت و چه در بخش کادر فنی بوده و به نظر می رسد بهترین راهکار در این برهه از زمان ورود مدیران بالادستی مس به این ماجرا و پایان دادن به سوء تفاهمات و برنامه ریزی برای بازگشت مس به روزهای خوب است. حیف است مس راهی که تا امروز طی کرده ادامه ندهد و متوقف شود. در حالی که به خوبی می دانیم، در فوتبال ساختن سخت است اما اگر کار رها شود، همه آن چیزهایی که در سال ها ساخته شده خیلی زود خراب می شود و حیف است این اتفاق بد برای تیم مس رخ دهد. تیمی که چه این فصل و چه در فصل های گذشته حتی در برابر تیم های مدعی هم نمایش خوبی داشته است و به عنوان یکی از باشگاه های قابل پیشرفت حتی باید مورد تحسین قرار گیرد و الگو شود.

1744209

البته که مدیریت مس برای تغییر مدیر عامل ایده های خاص خود را داشته و از سویی محمد ربیعی هم با نگرشی که داشته از سمت خود استعفاء کرده اما مهم این جاست این اقدامات نه تنها کمکی به آینده تیم نمی کند یک عمل بازدارنده برای مس در ادامه مسیر پیشرفت است و بهتر است تا دیر نشده این بحران ها جمع آوری شود تا مس به مسیر خوبی که انتخاب کرده ادامه دهد و اگر بحث تغییر هم هست در موقعیت بهتر و با ایراد ادله برای کادر فنی صورت گیرد، به خصوص که قرابت بین کادر فنی تیم و یک تیم مدیریتی طبیعی است به خصوص که هر دو بخش کار خود را به خوبی انجام می دهند و پیش می روند. درچنین موقعیتی این سوال ممکن است برای هر کسی مطرح شود، چرا مدیری که خوب کار می کند باید برکنار شود؟

دیدگاه‌ها