کد خبر : 1860127 | 28 آذر 1401 ساعت 15:33 | 41.3K بازدید | 3 دیدگاه

روی کین:

اسکالونی به تیته وقت رقصیدن را یاد داد

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، از منتقدان رقصیدن برزیلی‌ها و مربی‌شان تیته در بازی های جام جهانی بود و دیشب فرصتی جدید برای کنایه زدن به آنها نصیبش شد.

اسکالونی به تیته وقت رقصیدن را یاد داد

به گزارش "ورزش سه،" روی کین که در حال حاضر مفسر شبکه اسکای اسپورتس است، در چند مرحله به انتقاد از رقص برزیلی‌ها خصوصا بعد از برتری پرگل این تیم مقابل کره جنوبی پرداخته بود. او بعد از حذف این تیم به دست کرواسی نیز فرصت را برای انتقاد از تیته از دست نداده بود:«من از حذف برزیل تعجب نمی کنم. آن ها تمام انرژی خود را صرف رقص برابر کره جنوبی کردند! کار تیته و برزیلی ها توهین به حریف مقابل بود.»

1782835

کین شب گذشته و پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی و رقصیدن‌شان در زمین و رختکن گفت:«به اسکالونی نگاه کنید که چگونه با بازیکنانش شادی می کند و می رقصد. این رقص هیچ ایرادی ندارد. شما وقتی قهرمان می شوید می توانید تا صبح در زمین و بیرون آن برقصید و کارتان توهین نیست. آرژانتین می تواند تا 10 سال بعد نیز به این قهرمانی افتخار کند چون تیمی بسیار شایسته بودند. من هیچ انتقادی به شادی و رقص‌شان ندارم و به همه یاد دادند چه زمانی باید رقصید. من برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.»

دیدگاه‌ها