کد خبر : 1860220 | 29 آذر 1401 ساعت 00:14 | 59.6K بازدید | 19 دیدگاه

خاکسپاری میهایلوویچ: وداع آخر با جنگاور صرب (عکس)

مراسم خاکسپاری سینیشا میهایلوویچ، فوتبالیست و مربی فقید صرب، امروز در شهر رم برگزار شد و دنیای فوتبال با او وداع کرد.

خاکسپاری میهایلوویچ: وداع آخر با جنگاور صرب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سینیشا میهایلوویچ که بعد از مدتها مبارزه با سرطان خون در روزهای اخیر درگذشت امروز در شهر رم به خاک سپرده شد.

عده‌ای از ستاره‌های بزرگ گذشته و امروز فوتبال دنیا با حضور در مراسم تشییع جنازه سینیشا برای آخرین بار با او وداع کردند. روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، که میهایلوویچ مربی‌گری را به عنوان دستیار او آغاز کرده بود از جمله حاضران در این مراسم بود. آتلیلو لومباردو، بازیکن سابق لاتزیو که در این تیم با میهایلوویچ همبازی بود و دژان استانکوویچ از دیگر چهره‌های حاضر در مراسم خاکسپاری او بودند.

1783121

جمعیت قابل توجهی از دوست‌داران میهایلوویچ در محل برگزاری مراسم خاکسپاری حاضر شده بودند. از این گذشته هیات‌هایی از باشگاه ستاره سرخ بلگراد و بولونیا هم در مراسم حضور داشتند. سینیشا به عنوان بازیکن سالها با پیراهن ستاره سرخ درخشید و با این تیم در سال 1991 فاتح جام باشگاه‌های اروپا شد. میهایلوویچ آخرین سمتی که عهده‌دار بود هدایت باشگاه بولونیا بود. مربی‌گری او در این تیم سه سال و نیم به طول انجامید و در نهایت با مرگ او به پایان رسید.

1783122

 

لومباردو و استانکوویچ هر دو در لاتزیو با سینیشا همبازی بودند. آنها در سال 2000 فاتح سری آ شدند. بازیکنان فعلی لاتزیو هم در مراسم خاکسپاری میهایلوویچ حضور داشتند و عقاب نماد باشگاه، اولیمپیا، هم در جریان خاکسپاری دیده می‌شد.

1783124

دیدگاه‌ها