کد خبر : 1860574 | 30 آذر 1401 ساعت 21:33 | 150K بازدید | 57 دیدگاه

عادل رامی:

دیبو مارتینز منفورترین چهره فوتبال است

عادل رامی، ملی‌پوش سابق فرانسوی، از امیلیانو مارتینز دروازه‌بان آرژانتین به عنوان منفورترین چهره فوتبال یاد کرد.

دیبو مارتینز منفورترین چهره فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، حرکات خاص امیلیانو مارتینز در جام جهانی قطر و به خصوص اقداماتش در بازی فینال جام بین فرانسه و آرژانتین، از رقص تحریک‌آمیزش بعد از مهار پنالتی بازیکنان فرانسه و تمسخر کیلیان امباپه، باعث شده او بین فرانسوی‌ها هواداری نداشته باشد.

1783856

زمانی که بازی فینال جام جهانی به پایان رسیده و بازیکنان آرژانتین در حال جشن قهرمانی بودند دیبو مارتینز به دلیل آنچه به عنوان تمسخر کیلیان امباپه تفسیر شد به تیتر اول رسانه‌ها راه یافت و به خصوص فرانسوی‌ها از دست او عصبانی بودند. اقدامات مارتینز علیه امباپه در جشن قهرمانی آرژانتین در بوئنس‌آیرس هم ادامه داشت و او عکسی از صورت امباپه را بر روی یک تابوت در دست گرفته بود و حتی تصویری از او در حالی منتشر شد که عروسکی به شکل چهره امباپه را به دست گرفته است.

1783857

عادل رامی، مدافع سابق تیم ملی فرانسه، به دروازه‌بان آرژانتین واکنشی اینستاگرامی نشان داد و نوشت:" مارتینز بزرگترین عوضی فوتبال است. باید عنوان منفورترین چهره فوتبال دنیا را مناسب او دانست".

عادل رامی به مدت هشت سال در تیم ملی فرانسه بازی می‌کرد و برای فرانسه 36 بازی ملی انجام داد. او چهار سال پیش بعد از آنکه با پیراهن این تیم قهرمان جام جهانی 2018 روسیه شد از تیم ملی خداحافظی کرد.

دیدگاه‌ها