کد خبر : 1860587 | 01 دی 1401 ساعت 06:00 | 50.2K بازدید | 3 دیدگاه

همشهریان مسی منتظر اوکی نهایی او هستند

نشان ویژه شهروندی برای گلر جنجالی جام‌جهانی

مسئولان شهر محل تولد لیونل مسی منتظرند تا این ستاره برای برپایی یک جشن تاریخی به آنها اوکی بدهد.

نشان ویژه شهروندی برای گلر جنجالی جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم ملی آرژانتین بعد از قهرمانی در جام جهانی 2022 به خانه برگشتند تا در یکی از بزرگترین جشن های ملی یک دهه اخیر خود حضور داشته باشند. ستاره های البی‌سلسته از تیم های باشگاهی خود چند روز بیشتر مرخصی گرفتند چون برای هر کدام در شهرهای محل تولدشان، برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است؛ در روزاریو همه منتظر جشن تاریخی برای مسی هستند و همین امروز مارتینز جایزه شهروند نمونه را در مار دل پلاتا دریافت خوهد کرد.

پابلو جاوکین، شهردار روزاریو از آمادگی کامل این شهر برای برپایی جشنی در خور شان اتفاق بزرگ یاد شده خبر داده و افزود: ما هر آن چه که نیاز باشد را تهیه می کنیم. با مسئولان استان به توافق رسیدیم که شهر تا هر زمانی که نیاز باشد در اختیار بچه ها و هوادارانشان باشد. ما برنامه های متعددی برای این روز در نظر داریم.

1783886

مقامات روزاریو رویای این را دارند که مسی برای یک جشن فراموش نشدنی در بنای یادبود پرچم تاییدیه بدهد. این البته شامل دو قهرمان جهان دیگر که در این شهر متولد شده اند - آنخل دی ماریا و آنخل کوریا – نیز می شود. مسئولان شهر روزاریو از بازیکنان خواسته اند تا بعد از استراحت و در کمال آرامش بهترین گزینه دلخواه خود را برای برپایی جشن انتخاب کنند.

همان گونه که اشاره شد امروز در شهر مار دل پلاتا – در همان قسمتی از شهر که بازی‌های تیم ملی آرژانتین از تلویزیون های شهری بزرگ پخش می شد – مراسم تجلیل از مارتینز برگزار می شوند و قرار است در این مراسم، این ستاره تیم ملی آرژانتین نشانه ویژه شهروندی را دریافت کند.

دیدگاه‌ها