کد خبر : 1860939 | 03 دی 1401 ساعت 14:30 | 52.5K بازدید | 20 دیدگاه

او یک دلقک بی‌ادب است

دیبو مارتینز آبروی خودش و آرژانتینی‌ها را برد!

گریم سونس، ستاره اسکاتلندی سابق لیورپول، به شدت نسبت به حرکت دیبو مارتینز پس از دریافت جایزه دستکش طلایی جام جهانی اعتراض کرد.

دیبو مارتینز آبروی خودش و آرژانتینی‌ها را برد!

به گزارش "ورزش سه"، حرکات خاص امیلیانو مارتینز در جام جهانی قطر و به خصوص اقداماتش در بازی فینال جام بین فرانسه و آرژانتین، از رقص تحریک‌آمیزش بعد از مهار پنالتی بازیکنان فرانسه و تمسخر کیلیان امباپه، باعث شده او بین فرانسوی‌ها هواداری نداشته باشد.

1783856

زمانی که بازی فینال جام جهانی به پایان رسید و بازیکنان آرژانتین در حال جشن قهرمانی بودند دیبو مارتینز به دلیل آنچه به عنوان تمسخر کیلیان امباپه تفسیر شد به تیتر اول رسانه‌ها راه یافت و به خصوص فرانسوی‌ها از دست او عصبانی بودند. اقدامات مارتینز علیه امباپه در جشن قهرمانی آرژانتین در بوئنس‌آیرس هم ادامه داشت و او عکسی از صورت امباپه را بر روی یک تابوت در دست گرفته بود و حتی تصویری از او در حالی منتشر شد که عروسکی به شکل چهره امباپه را به دست گرفته است.

1783619

اخیرا فدراسیون فوتبال فرانسه رسما به این قضیه اعتراض کرد. نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، در این باره به Quest France گفت:«من با همتایم در فدراسیون فوتبال آرژانتین ارتباط گرفتم. چنین رفتارهایی غیر طبیعی است و درک آن برای من دشوار است. این اتفاق دیگر بیش از حد تکرار شده و رفتارهای نادرستی دیده شده است. رفتار امباپه واقعا باید به عنوان یک الگو مطرح شود.» 

1768959

گریم سونس، ستاره سابق لیورپول، نیز به جمع معترضان به دیبو مارتینز اضافه شد. او در مصاحبه با دیلی میل، مارتینز را به یک دلقک تشبیه کرد:«بخش اعظم بحث ها پس از فینال جام جهانی به حرکات مسخره و دلقک وار مارتینز هنگام ضربات پنالتی مربوط بود. تا حدی می توان این حرکات او را قبول کرد ولی ژست او پس از دریافت جایزه دستکش طلایی بسیار زشت و غیراخلاقی بود. واقعا افرادی هستند که از حرکت او خوش‌شان آمده باشد؟ مارتینز باعث بی آبرویی خودش و فوتبال آرژانتین شد و مثل یک دلقک بی تربیت رفتار کرد.»

سونس ادامه داد:«اگر مارتینز دوست دارد او را با این حرکت به یاد بیاورند که خدا به همه ما کمک کند. مارتینز گلر خوبی است و در استون ویلا هم توانایی هایش را نشان داده ولی برایم باورنکردنی است، اگر واقعا فکر می کند حرکتی که انجام داد مناسب بود. درک نمی کنم چرا آن کار را انجام داد و معتقدم چند سال بعد پشیمان خواهد شد. افسوس که فینال به آن خوبی را با این حرکت زشت مارتینز هم به یاد خواهند آورد. او باید حداقل احترام کشور میزبان را حفظ می کرد.»

دیدگاه‌ها