کد خبر : 1860985 | 03 دی 1401 ساعت 17:31 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

در اعتراض به عدم اعلام تاخیر در برگزاری مسابقه

انتظاری: این اتفاقات در فوتبال ایران طبیعی است

هافبک هوادار مدعی است شرایط جوی و تاخیر در برگزاری بازی روی عملکرد آنها در جدال با نساجی تاثیر گذاشته است.

انتظاری: این اتفاقات در فوتبال ایران طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، هوادار و نساجی در جدال با یکدیگر به تساوی یک یک رضایت دادند و نیما انتظاری هافبک جنگنده تیم هوادار مدعی است که آنها قادر بودند بعد از مدت‌ها به برد دست یابند اما استرس مانع از این مهم شد: نیمه اول طبق برنامه جلو رفتیم و آنالیز کاملی از نقاط ضعف آنها داشتیم و از همان جا هم به گل رسیدیم. مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و اما در نیمه دوم بی دلیل عقب کشیدیم که از استرس نبردن‌ بود. متاسفانه روی اشتباه گل خوردیم ولی از کیفیت نساجی کم نمی کند آنها امتیازات خوبی گرفتند. با شرایطی که بازی داشت مساوی عادلانه بود.

وی با اشاره به شرایط جوی که روی عملکرد فنی تیم ها تاثیر گذاشته بود گفت: مسلما این مساله روی عملکرد تیم ما تاثیر گذاشته بود. ما روی زمین فوتبال را دنبال می کنیم اما در این بازی مجبور شدیم تغییر استراتژی بدهیم. بیشتر به دنبال هدف قرار دادن پشت مدافعان بودیم.

انتظاری درباره تاخیر در انجام بازی گفت: این مساله هم شرایط را سخت کرد و روی عملکرد دو تیم تاثیر گذاشته بود. نزدیک به چهل دقیقه فقط در هتل منتظر بودیم اما این فوتبال ما قطعا طبیعی است!

هافبک تیم هوادار درباره اعتراض به عملکرد داوری گفت: هم ما هم نساجی در وسط زمین نسبت به داوری معترض بودیم. امروز بازی مساوی شد و ما نبردیم. اما بعد از 13 هفته یک داوری مناسب و باکیفیت دیدیم و از عملکرد او لذت بردیم.

دیدگاه‌ها