کد خبر : 1861163 | 04 دی 1401 ساعت 16:45 | 24.2K بازدید | 6 دیدگاه

انتقال قرضی در ژانویه

تکلیف آینده ستاره جدایی‌طلب اتلتیکو مشخص شد

اتلتیکومادرید به این نتیجه رسیده است تا ژوائو فلیکس را همین زمستان و تا پایان فصل به باشگاهی دیگر قرض بدهد.

تکلیف آینده ستاره جدایی‌طلب اتلتیکو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس در فصل جاری بیشتر نیمکت‌نشین بوده و تا به اینجا در همه رقابت ها برای اتلتیکو تنها 819 دقیقه در زمین بوده و 19 بازی انجام داده است. ژوائو چهار گل زده و سه پاس گل هم داده است. او سه سال پیش از بنفیکا با قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو به اتلتیکو پیوست و گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه است ولی هرگز نتوانسته زیر نظر سیمئونه پیشرفت کند. 

1779350

او در فصل جاری یک بار پس از تعویض شدن، تنش لفظی سختی با سیمئونه داشت و با دسته ای از هواداران اتلتیکو نیز درگیر شد. خسته از تاکتیک های دفاعی سیمئونه و نیمکت نشینی های زیاد، ژوائو تصمیمش برای جدایی در زمستان قطعی است و طبق ادعای مارکا، ژرژ مندس، مدیر برنامه های ژوائو، این موضوع را به اطلاع مدیران اتلتیکو نیز رسانده و آنها مشکلی با جدایی اش ندارند.

1784855

مشکل بزرگ اینجاست که اتلتیکو قصد ندارد با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو ژوائو را واگذار کند و در انتقالات زمستانی هیچ باشگاهی علاقه ای به پرداخت این مبلغ ندارد. آاس امروز نوشت که پس از مذاکره اخیر دو طرف، قرار شده تا ژوائو در ژانویه به باشگاهی دیگر تا پایان فصل قرض داده شود و در قرارداد او بند خرید نیز گنجانده نخواهد شد. اتلتیکو برای انتقال قرضی ژوائو 9 میلیون یورو در نظرگرفته و باشگاه خواهان ستاره پرتغالی باید تمام دستمزد او را نیز پرداخت کند.

1784856

تنها مانع ادامه حضور ژوائو در اتلتیکو دیه‌گو سیمئونه است، در حالی که آینده سیمئونه در اتلتیکو تضمین شده نیست و شاید در پایان فصل او از اتلتیکو برود. به همین دلیل اتلتیکو قصد دارد ژوائو را بدون بند خرید و تنها تا پایان فصل قرض بدهد. در واقع اگر سیمئونه از اتلتیکو برود، مسیر برای ماندنی شدن ژوائو هموار خواهد شد و در صورت ادامه کار سیمئونه، اتلتیکو می تواند در تابستان ژوائو را با رقم مدنظرش بفروشد. از منچستریونایتد و آرسنال به عنوان جدی‌ترین باشگاه های خواهان ژوائو نام برده می شود.

دیدگاه‌ها