کد خبر : 1862752 | 13 دی 1401 ساعت 23:44 | 96.4K بازدید | 29 دیدگاه

اولیویه ژیرو در سه راهی یونایتد، میلان و MLS

گزینه غافلگیرکننده یونایتد برای جانشین رونالدو

از اولیویه ژیرو به عنوان هدف نقل و انتقالاتی غافلگیرکننده باشگاه منچستر یونایتد یاد می‌شود و احتمالا او این ماه به‌صورت قرضی راهی اولدترافورد شود.

گزینه غافلگیرکننده یونایتد برای جانشین رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 36 ساله فرانسوی دوران موفقی در لیگ برتر با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی تجربه کرد و سپس در تابستان سال 2021 راهی میلان شد. او سال گذشته با روسونری قهرمان سری A شد و تنها شش ماه از قراردادش باقی مانده است.

1787879

اولیویه ژیرو انتظار دریافت پیشنهاد جدیدی از سوی باشگاه میلان برای تمدید قرارداد دارد. با این حال باشگاه منچستریونایتد نیز امیدوار است که بتواند او را در نقل و انتقالات زمستانی به‌صورت قرضی به خدمت بگیرد.

چند منبع اروپایی تمایل یونایتد به جذب ژیرو را، که اخیرا با فرانسه از جام جهانی برگشته، تایید کردند. این منابع همچنین اعلام کردند که هنوز پیشرفتی در مذاکره طرفین حاصل نشده است.

1787880

البته چند رسانه امریکایی نیز مدعی شده‌اند که ژیرو پیشنهاد تمدید قرارداد میلان را رد کرده و علاقه‌مند به حضور در MLS است. در همین حال، منچستریونایتد که بعد از جدایی رونالدو به دنبال جذب مهاجم است، با توجه به هزینه گزاف 250میلیون پوندی در تابستان گذشته، دست بسته‌ای برای راضی کردن مهاجم فرانسوی دارد.

دیدگاه‌ها