کد خبر : 1863149 | 16 دی 1401 ساعت 10:35 | 20.5K بازدید | 16 دیدگاه

درخواست تن‌هاخ از سانچو: هرچه زودتر برگرد

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید تیمش برای ارائه بازی بهتر به بازگشت سریع جیدون سانچو نیاز دارد.

درخواست تن‌هاخ از سانچو: هرچه زودتر برگرد

به گزارش "ورزش سه"، سانچو که چندین هفته به صورت انفرادی مشغول تمرین کردن در هلند بود حالا بار دیگر به مجموعه تمرینی منچستریونایتد بازگشته است اما همچنان برنامه بدنسازی انفرادی خودش را پیش می‌برد. 
پیش از این تن‌هاخ به رسانه‌ها اعلام کرده بود که این بازیکن در حال حاضر از نظر ذهنی و فیزیکی در شرایط خوبی قرار ندارد و در حال طی کردن روندی است که به او برای بهبود این وضعیت کمک خواهد کرد. 
یونایتد در حال بررسی شرایط جذب یک مهاجم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و پس از جدایی کریستیانو رونالدو است و در عین حال سرمربی این تیم معتقد است که بازگشت سانچو شرایط آنها را در خط حمله تا حد زیادی بهتر می‌کند. 

1784015


تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« ما معضلاتی داریم که باید آنها را از سر راه برداریم اما من فکر می‌کنم او در مسیر خوبی قرار دارد. زمانی که سانچو بالاخره برای اضافه شدن به تمرینات گروهی به تیم برگردد من بسیار خوشحال خواهم بود. این قدم بعدی ما است.»
این مربی هلندی با اشاره به شرایط روحی سانچو اضافه کرد:« همه می‌دانند که وضعیت جسمی به شرایط روحی مرتبط است. او حالا پیشرفت خوبی در زمینه وضعیت جسمی داشته است و این به او کمک خواهد کرد. امیدوارم که او بتواند هرچه سریع‌تر به تیم برگردد. تمام قدرتم را در این زمینه به کار خواهم گرفت اما قصد ندارم فشاری در این زمینه به او وارد کنم.»

 

دیدگاه‌ها