کد خبر : 1863308 | 17 دی 1401 ساعت 08:59 | 47K بازدید | 19 دیدگاه

روزهای بد استقلال و پیش بینی درست مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور در پایان دیدار با مس رفسنجان که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، ضمن انتقاد از همبازیانش به صراحت گفت: استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.

روزهای بد استقلال و پیش بینی درست مهدی مهدی پور

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه در این دیدار استقلال نباخت و موقعیت هایی را هم روی دروازه حریف ایجاد کرد و داور از اعلام یک ضربه پنالتی به سود استقلال خودداری کرد اما در آنسوی میدان هم مس ارایه گر بازی خوبی در فاز تهاجمی بود و بارها و بارها روی دروازه استقلال موقعیت گل ایجاد کرد. حتی در ثانیه های پایانی بازی اگر ضربه فراز امامعلی به کنج دروازه استقلال راه پیدا می کرد، مس یک بر صفر برنده و به سه امتیاز بازی می رسید.

مهدی مهدی پور که در دقایق پایانی بازی بر سر تصاحب توپ از ناحیه مچ پا آسیب دید و با همان مصدومیت به بازی ادامه داد، در پایان این جدال خطاب به خبرنگاران گفت با این سبک از بازی نمی توانیم مدعی قهرمانی باشیم و خیلی زود پیش بینی او درست از آب درآمد. استقلال در مصاف با تراکتور دو بر صفر بازنده شد و 5 امتیاز از جدی ترین رقیب خود عقب افتاد، در حالی که در بازی قبلی اگر مس را می برد، می توانست با پرسپولیس هم امتیاز شود ...

تساوی در برابر مس و شکست در برابر تراکتور یعنی از دست دادن 5 امتیاز و 5 امتیاز عقب افتادن از پرسپولیس. با وجود نیم فصل مانده به پایان بازی ها جبران این اختلاف سخت است و این بدین معنی است استقلال برای بازگشت به روزهای خوب باید به همان تیم پیش از تعطیلات جام جهانی تبدیل شود. نکته جالب در تیم استقلال واقع گرایی برخی از بازیکنان از جمله مهدی مهدی پور و حتی سرمربی تیم است. ریکاردو ساپینتو که در مصاف با تراکتور از جایگاه وِیژه بازی را دنبال کرد، همانند هافبک تیمش به سبک بازی استقلال ایراد گرفت و هشدار داد این شیوه از بازی می تواند باز هم امتیازات مهم را از استقلال بگیرد.

دیدگاه‌ها