کد خبر : 1863378 | 17 دی 1401 ساعت 13:45 | 16.6K بازدید | 3 دیدگاه

مانچینی در سوگ ویالی: مرگ از هم جدایمان کرد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از مرگ جانلوکا ویالی بسیار ناراحت است.

مانچینی در سوگ ویالی: مرگ از هم جدایمان کرد

به گزارش "ورزش سه"،  ویالی روز گذشته پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان در لندن درگذشت و جامعه فوتبال ایتالیا را در سوگ فرو برد. 
او که افتخارات زیادی را در طول دوران فوتبالش به دست آورده بود، در سال‌های پایانی عمرش نیز در کنار مانچینی که از دوستان نزدیکش بود و تیم ملی ایتالیا حضور داشت و به همراه این تیم قهرمانی در یورو 2020 را جشن گرفت. 
مانچینی درباره آخرین دیدارش با ویالی به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« او دیگر قدرتی نداشت. صدایش آرام اما همچنان واضح بود. ما درباره همه چیز حرف زدیم. او از من درباره شرایط تیم پرسید و دوست داشت از تمام پیشرفت‌ها و اتفاقات باخبر باشد. او لبخند می‌زد، ما شوخی کردیم و من به او گفتم که همیشه در سمپدوریا دستمزدش از من بیشتر بود.»

1789019

سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره دوستی‌اش با ویالی اظهار داشت:« ما وقتی همدیگر را دیدیم که 16 ساله بودیم و دیگر هرگز جدا نشدیم. تیم ملی جوانان ایتالیا، تیم ملی بزرگسالان، سمپدوریا، در دوران خوشی و ناخوشی و پیروزی و شکست با هم بودیم. دو شب باورنکردنی در ویمبلی داشتیم. یک بار از ناراحتی اشک ریختم و دفعه بعد از خوشحالی گریه کردیم. ما در کنار هم بودیم تا مرگ جدایمان کرد.»
او در ادامه اضافه کرد:« چند روز پس از مرگ سینیشا میهایلوویچ یکی دیگر از برادرانم را از دست دادم. همیشه دوست داشتم او را برادر کوچکم صدا کنم. حالا باید با او خداحافظی کنم. با قدرت او پیش می‌روم تا بتوانم چیزی که شایسته‌اش بود را به او تقدیم کنیم، چیزی که همیشه رویایش را داشتیم.»

دیدگاه‌ها