کد خبر : 1863943 | 20 دی 1401 ساعت 16:16 | 42.9K بازدید | 12 دیدگاه

آلوارو بنیتو:

به عقب برگردم، چشم‌بسته بیل را جذب می‌کنم

بازیکن سابق رئال مادرید که سال‌هاست در رسانه‌های اسپانیایی به کارشناسی و تفسیر فوتبال مشغول است، می‌گوید که خرید گرت بیل برای رئال کاملا مفید و موثر بود.

به عقب برگردم، چشم‌بسته بیل را جذب می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل روز گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. بیل در تابستان 2013 با انتقالی 101میلیون یورویی از تاتنهام به رئال پیوست و گران‌ترین بازیکن دنیا شد. او در اولین فصل حضورش در رئال با این تیم فاتح لیگ قهرمانان شد و یکی از چهار گل تیمش را به اتلتیکو در فینال زد. در فینال کوپا دل ری 2014 نیز او توانست گل برتری رئال را به بارسا بزند. بیل تا سال 2018 بازی‌های خوب و قابل‌قبولی برای رئال انجام داد، ولی با جدایی رونالدو او دچار افتی شدید شد و دیگر نتوانست به روزهای خوبش برگردد. برخی از هواداران رئال معتقدند خرید بیل اشتباه بود، ولی برخی دیگر خلاف این عقیده را دارند.

1789821

آلوارو بنیتو معتقد است خرید گرت بیل اقدامی کاملا مثبت از سوی مدیران باشگاه بود. او به کادنا سر گفت: «اگر به عقب برگردم، چشم‌بسته بیل را برای رئال جذب می‌کنم. او یکی از بازیکنان تاثیرگذار دومین دوره موفق و پرافتخار تاریخ رئال بود و گل‌های حساس و مهمی به ثمر رساند. افتخارات رئال بین 2014 تا 2018 با حضور گرت بیل را نباید فراموش کرد. بیل در تمام بازی‌های مهم و فینال‌ها برای رئال مفید و موثر بود و گل‌هایی تعیین‌کننده زد.»

1789975

بنیتو ادامه داد: «البته که من هم مثل خیلی‌ها معتقدم بیل توانایی‌هایی بیشتر از این داشت و از 2018 به بعد دیگر تلاشی برای بهتر شدن نکرد. او می‌توانست سال‌های بیشتری در رئال یک بازیکن تاثیرگذار باشد. افسوس که بیل قدر خودش را ندانست و در سال‌های اخیر ندرخشید. وقتی ویدیوی گل‌های او برای رئال را می‌بینم، بیشتر افسوس می‌خوردم که او چرا دیگر نتوانست همان بازیکن گذشته شود.»

دیدگاه‌ها