کد خبر : 1864792 | 25 دی 1401 ساعت 10:41 | 17.4K بازدید | 4 دیدگاه

در روز برفی شهر سنندج بازی را تعطیل نکردند

این مسابقه چهار ساعت طول کشید!(عکس)

گزارش تصویری از یک ماراتن چهار ساعته در فوتبال زنان به روایت خبرنگار ''ورزش سه''

این مسابقه چهار ساعت طول کشید!(عکس)

به گزارش ورزش سه، نبرد تیم‌های فوتبال زنان سپاهان اصفهان و زارع باتری سنندج بیش از چهار ساعت به طول انجامید و سرانجام درحالی با برتری دو بر یک سپاهانی ها به اتمام رسید که شاگردان مریم ایراندوست اعتراض بسیاری نسبت به شرایط برگزاری این دیدار داشتند. این درحالی بود که بر خلاف همیشه که پنج دیدار لیگ برتر زنان از ساعت ۱۳ روز جمعه به طور همزمان آغاز می‌شود،، شب قبل از مسابقه سپاهان و زارع باتری سنندج، به دلیل شرایط جوی تصمیم گیری می‌شود که این دیدار یک ساعت زودتر یعنی از ساعت ۱۲ آغاز گردد! 

1791695

سپاهانی‌ها که به دلیل شرایط جوی، پرواز مستقیم اصفهان به سنندج پیدا نکرده بودند، دو روز پیش از برگزاری مسابقه با اتوبوس به سنندج سفر می‌کنند و سرانجام روز جمعه از ساعت ۱۲ درحالی وارد میدان می‌شوند که همزمان با ورود تیم‌ها به زمین مسابقه، بارش برف نیز شروع می‌شود! بارش سنگین برف در طی بیست دقیقه نخست مسابقه به حدی می‌رسد که بعد از یک اشتباه فاحش داوری و اعلام پنالتی به سود زارع باتری، به دلیل مشخص نبودن خطوط زمین، بازی به دستور داور متوقف شده و در این لحظات، مسئولین استادیوم شروع به رنگ آمیزی دوباره خطوط زمین می‌کنند

1791696

درحالی که بعد از بیش از یک ساعت از توقف مسابقه از دقیقه ۲۰ گذشته بوده، تیم‌ها مجددا وارد میدان می‌شوند که البته به گواه شاهدان این دیدار؛ داور و کمک داور چند بار سُر می‌خورند و به زمین می‌اُفتند

1791698

این زمین خوردن البته مختص داوران نبوده و در این تصویر مشاهده می‌کنید که هاجر دباغی، مهاجم ملی‌پوش سپاهان که رکورددار تعداد گل زده در این باشگاه هم هست به زمین خورده است. شاهدان این دیدار می‌گویند که بازیکنان دائما در حال برخورد با یکدیگر بودند و همین موضوع باعث مصدومیت بازیکنان میشده!

1791700

در پایان نیمه نخست این دیدار، دو تیم برای بیش از یک ساعت در رختکن می‌مانند و تا بعد از شروع نیمه دوم و اتمام بازی، این مسابقه بیش از چهار ساعت به طول انجامیده باشد. شاگردان ایراندوست در نهایت این دیدار را با نتیجه دو بر یک پیروز شدند و مجددا به دلیل شرایط جوی نامناسب با اتوبوس به اصفهان بازگشتند. 

1791701

دیدگاه‌ها