کد خبر : 1865732 | 30 دی 1401 ساعت 13:28 | 1.9K بازدید | 2 دیدگاه

بازی با لهستان حساس‌تر است

حمید صادقی: مقابل فرانسه از پیش باخته نیستیم

حمید صادقی شاه‌نشین گفت: حال نوروزی‌نژاد خوب است و مشکل خاصی ندارد.

حمید صادقی: مقابل فرانسه از پیش باخته نیستیم

به گزارش "ورزش سه" مربی تیم ملی هندبال مردان ایران در گفت و گو با ایسنا، در مورد دیدار این تیم مقابل فرانسه در جریان‌ مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: امشب با فرانسه بازی داریم. فرانسه چندین عنوان جهانی و المپیک را دارد و یکی از شانس‌های قهرمانی در این دوره است. در هر صورت تیم قدر و بزرگی است اما امیدوارم بازیکنان بازی خوبی ارائه بدهند.

صادقی‌شاه‌نشین افزود: از پیش باخته به زمین نمی‌رویم. باید جلوی این تیم‌ها خوب بازی کنیم تا کسب تجربه شود. اینها همه کلاس آموزشی برای ملی‌پوشان است. بازی جلوی تیم‌های به نام می‌تواند باعث ارتقای بازیکنان شود و آنها یاد می‌گیرند که در میادین بزرگ چطور خوب بازی کنند.

مربی تیم ملی هندبال مردان ایران در خصوص آسیب پویا نوروزی‌نژاد که در بازی مقابل اسلوونی اتفاق افتاد گفت: پویا از ناحیه سر آسیب دید و ضربه خورد. امروز حالش خوب است. دیروز هم مقداری تمرین کرد و مشکل خاصی ندارد. 

وی در خصوص اینکه نوروزی‌نژاد در ترکیب تیم ملی مقابل فرانسه قرار خواهد گرفت گفت: باید تا ظهر صبر کنیم تا ببینیم از لحاظ آمادگی چطور می‌شود و بعد ببینیم در ترکیب قرار می‌گیرد یا خیر. در هر صورت روی نیمکت تیم خواهد بود.

او افزود: بازی بعد ما با لهستان است و نسبت به بازی‌های قبل برای ما حساس‌تر خواهد بود. این بازی احتمالا آخرین بازی ما باشد و باید برنامه به شکل دیگری پیش رود و حضور مهم تر است.

دیدگاه‌ها