کد خبر : 1865833 | 30 دی 1401 ساعت 20:40 | 26.2K بازدید | 3 دیدگاه

تصمیم مورینیو: زانیولو در فهرست فروش رم

نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی رم، از طرف ژوزه مورینیو در فهرست فروش قرار گرفته و او در فهرست بازیکنان جالوروسی برای دیدار روز یکشنبه مقابل اسپتزیا حضور نخواهد داشت.

تصمیم مورینیو: زانیولو در فهرست فروش رم

به گزارش "ورزش سه"، گاتزتا دلو اسپورت مدعی است نیکولو زانیولو که از او به‌عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه ژوزه مورینیو یاد می‌شد از سوی او در فهرست فروش جالوروسی قرار گرفته است.

این درحالی است که زانیولو در سال‌های گذشته بین هواداران رم یکی از ستاره‌های محبوب بوده است. اما در این سال‌ها بارها شایعات زیادی درباره انتقال او مطرح بوده و نام باشگاه‌های بزرگی مثل رئال مادرید، چلسی و یوونتوس به‌عنوان مقاصد احتمالی او عنوان شده است. اما تا این لحظه شایعات رنگ واقعیت نگرفته و او بازیکن جالوروسی باقی مانده بود.

1793572

براساس گزارش‌ها رم قیمت زانیولو را 40 میلیون یورو تعیین کرده و حاضر نیست با رقمی کمتر از این موافقت کند. جالوروسی حاضر است درصورت برآورده نشدن این خواسته درباره انتقال قرضی او مذاکره کند.

یکی از مشکلات زانیولو در دوران هدایت رم توسط مورینیو مصدومیت‌هایی بود که ستاره ایتالیایی با آن مواجه بود.

جالوروسی زمانی دریافت که می‌تواند این ستاره ایتالیایی را در فهرست فروش بگذارد که دو هفته پیش در جریان بازی با بولونیا، هواداران که از عملکرد زانیولو عصبانی بودند او را هو کردند. اتفاقی عجیب برای بازیکنی که در گذشته محبوبیت قابل توجهی در میان هواداران جالوروسی داشت.

دیدگاه‌ها